Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd med shotguns og missiler - hård kritik ønskes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Jonathan:
Vær opmærksom på ikke at ligge for meget tekst ind i grafik-filer.. - Hellere alm. tekst, som man kan markere, kopiere osv.

Sorry Jonathan... Du havde skrevet det samme, ved ikke hvordan jeg lige kunne overse dit indlæg.

Helt i orden Rasmus ;) ..
Udover SEO, så tænker jeg det også som en svaghed, når tekst er i billeder - da nogle folk stadig markere tekst når de læser det. 
+ det med at kopiere osv.. 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:55

SEO mæssigt er det selvfølgelig ikke specielt godt, men det er skal udelukkende fungere som et grafisk element. Når det så er sagt havde jeg selvfølgelig lavet det om således at det ikke var et billed, hvis det var det kunne give mig mere på Google. Det kan det bare ikke, da siden allerede ligger nr. 1 på det søgeord som det skal. Derfor er det ikke væsenligt og jeg vil meget hellere have tæsk for design, opbygning og funktionalitet.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:10

Hej, helt kort. 

Din font er relativt til svær at læse. (kører Safari-browser på mac). Få en grafiker til at vælge en mere letlæselig font til dig eller optimer for Safari. Vi bliver flere og flere med Mac (på trods af Humacs ligegyldighed for de grundlæggende regler i købeloven.) :-)

Ellers ser det godt og overskueligt ud. Omend det ikke emmer af nyskabelse og de nyese modestrømninger rent grafisk - men det er vel også meningen, i betragtning af at det er seriøse mærker i sælger. Eller?

chr

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian det er jo en ældre shop, hvilket er derfor jeg bad om i skød den ned med shutguns Smile, sådan så jeg har noget feedback til når jeg nu her i nat går i gang med at tegne en ny shop.Undre mig dog lidt det med fonten, der har jeg ikke lagt mærke til fra min macbook pro.. og forstår det heller ikke da font-family:Verdana,Arial,sans-serif

PS. På grund af det TDC banner holder jeg lige en pause fra Amino i en 14 dages tid. Så får ikke lige set det hvis du skriver noget tilbage.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)