Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd med shotguns og missiler - hård kritik ønskes

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Der går ikke længe før jeg skal til at redesigne denne webshop, og jeg vil derfor godt have så meget kritik på den nuværende shop, som overhovedet muligt. Jeg har selv en helt masse ideer til funktioner, opbygning osv.  Og da jeg ikke lige har tid til at lave brugertest i denne omgang vil jeg gerne bede jer, webshop ejere som alle andre om at give alt den kritik i overhovedet har i jer samt de funktioner i godt kunne se det smarte i, at der var på en side som handler med den type produkter. Så tager jeg brugertestsne når jeg har lavet et design udkast :-)

Så giv mig gerne hvad i har af input, således at det kan blive endnu bedre end hvis det kun er mine og en lille gruppe andres tanker.

På forhånd mange tak.

PS. Jeg vil sætte pris på at i ikke nævner webshoppens navn i jeres kommentarer, da det helst ikke er meningen at kunder skal komme en tur forbi Amino når de søger på webshoppens navn, hvilket rigtig mange mennesker gør hver dag.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:51

ups havde først lige kikket på astrada....

Den anden shop, ser fin ud, den er dog lidt bar, kunne godt tænke mig at logoet med uret blev brugt i lidt større, så man også på det øverste af siden kan se hvad I handler med....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:39

god ide med navnet. virker for mig lidt "kina ur" agtigt. jeg bliver lynhurtig i tvivl om det er ægte eller flaske ure. syntes du har gjort godt med ehandelsmærke osv. osv af lækkert tillids grej

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47
  • Jeg kan godt li at man kan trykke "læg i kruv" uden at man behøver at gå ind på selve produkt siden.
  • Vis produkter på forsiden - og giv folk mulighed for at putte dem i kruven
  • Hav så få klik som muligt - for at købe noget - et køb må ikke være mere end 2 - 4 klik væk efter min mening. Før det altså havnet i kruven!
  • Og den lange tekst du har på forsiden "velkommen til anytime blablabla" Der står alt for meget - og folk gider ikke læse det. De vil hellere se din produkter - og blive firstet til at købe noget. Hvis de vil vide hvilke mærker du sælger - så kigger de på brand logoerne du også viser så fint på siden.,
  • Brand logoerne vil jeg vise i en boks nederst på siden.
  • Lav siden mere lang - folk har ikke noget imod at scrolle. Det gør de på næsten alle sider. Så du har masser af plads til bannere i højre og venstre side at sitet. Samt du kan vise mange flere produkter hvis du laver din side længere.
  • "Ved køb over 500 kr. er fragten gratis, ellers 28 kr." skal der blot stå "Fri fragt ved køb over 500,-" (OG LAV DET SOM ET BANNER - det forsvinder imellem alt det andet sådan som du viser det nu!
  • Giv mulighed for at vælge ure i forskellige pris intervaller 1-1000 kr / 1000 - 2000 kr osv osv.
  • Lav en funktion der hedder "male" "female"
  • Lav en bestsellers liste eller top 10 (HVIS DEN PÅ FORSIDEN.
  • Se bla. her greedy.dk de har nogle super gode bannere
  • Saml inspiration fra andre webshops
  • Lav brødkrummer i toppen af siden så folk kan se hvor de er henne af "Home -> Calvein Klein -> Produkt22"
  • Få lavet mere personligt design. Syntes det er for lyst og koldt det du har nu!

Håber du kan bruge det til noget konstruktivt :)

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:45

Hej Martin,

Ganske kort..

Vær opmærksom på ikke at ligge for meget tekst ind i grafik-filer.. - Hellere alm. tekst, som man kan markere, kopiere osv.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 09:15

omar:

god ide med navnet. virker for mig lidt "kina ur" agtigt. jeg bliver lynhurtig i tvivl om det er ægte eller flaske ure. syntes du har gjort godt med ehandelsmærke osv. osv af lækkert tillids grej

Hej Omar hvad er det du mener er "kina ur" agtigt, for det er bestemt ikke det brandet skal signalere. Eftersom brandet er meget kendt i forvejen i Danmark, undre det mig lidt, i forhold til navnet er på  facaden af 50 forretninger i DK. (Det er ikke mig der ejer shoppen)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 09:17

Hej Lars

Super godt med en masse kritik. Det var lige hvad jeg ville have. Der er dog 1 punkt hvor jeg faktisk kan fortælle dig hvorfor der står "ellers 28 kr." Det er fordi jeg har testet mig frem til at alle de "små" ordre udeblev når det ikke stod der. Fordi folk automatisk tror de skal betale meget mere.

Men super godt med feedback og en del af det har jeg også selv tænkt og det du skriver bekræfter jo bare at det er den vej det skal gå

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 09:19

Jonathan:

Hej Martin,

Ganske kort..

Vær opmærksom på ikke at ligge for meget tekst ind i grafik-filer.. - Hellere alm. tekst, som man kan markere, kopiere osv.

Har 100% styr på det jonathan :-) det går ikke ud over placeringen i Google da forsiden ikke kan komme højere :-)

Har du ellers noget kritik på selve opbygningen?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:16

Umiddelbart synes jeg det er en fed side. Jeg undrer mig dog lidt over at teksten på din forside er i et billede?! Dette er jo ikke så godt udfra et SEO perspektiv da søgemaskinen ikke kan læse alle dine fede ord som du vel egentligt gerne vil findes på.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:17

Jonathan:

Sorry Jonathan... Du havde skrevet det samme, ved ikke hvordan jeg lige kunne overse dit indlæg.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)