Du fortæller ikke hvad formålet med bloggen er, men jeg antager den er søsat som en kombination af skrivelyst - og så det formål at sende nogle købere i retning af koogko.dk(?)
koogko ligger nr. 1 når man søger på økologisk børnetøj... godt gået.
Jeg vil foreslå du bruger bloggen til at omtale emner der relaterer rigtig tæt på koogkos kerneprodukter - sådan at shoppen og bloggen dominerer Google på mange kombinationer. Jeg skød lige løs, og så jer ikke på på top 10 på "øko tøj" - og "øko tøj til børn" har i 'kun' anden pladsen efter filiokus. Hvis nu bloggen skriver nogle indlæg med disse termer - kan det være din blog overhaler filiokus, og så har du dem slået her også... -> flere læsere.
Derudover er der nogle skriveteknikker der tiltrækker mere trafik end andet.
Hvis du skriver "How to-" indlæg får du flere læsere end, hvis du skriver en sød lille historie om vasketøj. Det skyldes den simple årsag, at internettet er som skabt til folk der søger information. Hvis dit blogindlæg allerede fra overskrift kredser om det faktum, at man bliver klogere af at læse lige netop her... så får du besøgende fra Google selvom du ligger på side 2, 3 og 5.
De søde historier har også sin plads. De er gode til at skabe en vis stemning overfor de faste læsere. Men du kan nok godt regne ud, at artikler for faste læsere... kræver læsere. Selv den mest skrivelystne blogger vil trods alt helst skrive for et publikum, og det kræver tålmodigt arbejde at sælge billetter til forestillingen.
Du kan indledningsvis ændre din profil her på Amino. De ord du har stående nederst som linker til blog og shop har mere værdi hvis du skriver de ord som folk vil søge på. Et eksempel er mit eget link herunder. Jeg vil gerne frem i google når nogen skriver Markedsføring børnetøj.