Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis automatisk linkbuilding?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek eventuelt, hvis I keder jer nok, den omtalte liste for kataloger, der også er hosted hos Gigahost. Det er ikke nødvendigvis en sikker pejlning. Elendige shared hosting løsninger er jo besynderligt nok populære.

l-i-n-k.info er hosted på en server med IP: 217.116.232.209 (sammen med 1067 andre mikrosites/domæner).

% Information related to '217.116.232.192 - 217.116.232.255'

inetnum:        217.116.232.192 - 217.116.232.255
netname:        GIGAHOST-NGDC-NET
descr:          Gigahost ApS
country:        DK
admin-c:        CF2282-RIPE
tech-c:         CF2282-RIPE
status:         ASSIGNED PA
mnt-by:         NETGROUP-NETADMIN
remarks:        +----------------------------------------------------+
remarks:        | In case of abuse, please contact abuse@gigahost.dk |
remarks:        +----------------------------------------------------+
source:         RIPE # Filtered

person:         Christian  Flintrup
address:        Gigahost ApS
address:        Gammeltorv 8, 2.
address:        DK-1457 Koebenhavn K
address:        Danmark
phone:          +45 3694 9690
e-mail:         chr@gigahost.dk
nic-hdl:        CF2282-RIPE
mnt-by:         NETGROUP-NETADMIN
source:         RIPE # Filtered

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:23

Christian Senna:

De har dit navn fordi det var det som du brugte, da du tilmeldte dig deres link katalog.....

Nu er du jo så smart så du har brugt en email adresse til hvert linkkatalog du tilmeldte dig? Kan du så ikke se nøjagtigt hvilket link-katalog det er? For jeg mener ikke at jeg har tilmeldt mig noget link katalog på Riisagers side (den liste som du kopiere til din side).

Derimod er der nogle ting jeg noterede:

1) der skrives fra en live.dk email adresse. Den går til Microsofts "But It's Not Google" søgemaskine.

2) Afsenderen hedder Jens Hansen (lige som ham der har en bondegård)

3) Navnet i emailen som afsender er linkdk som findes hos Cybercity

4) Der ligger en billede i mailen som skulle være http://admin/images/poweredby.gif og linker til http://l-i-n-k.info/mail/link.php?M=xxxx&N=x&L=x&F=x (en unik streng til at identificere modtageren)

5) Der er ikke noget info om det site man har tilføjet til linkkataloget.

Så denne mail... ud til højre 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels:

Christian Senna:

De har dit navn fordi det var det som du brugte, da du tilmeldte dig deres link katalog.....

Nu er du jo så smart så du har brugt en email adresse til hvert linkkatalog du tilmeldte dig? Kan du så ikke se nøjagtigt hvilket link-katalog det er? For jeg mener ikke at jeg har tilmeldt mig noget link katalog på Riisagers side (den liste som du kopiere til din side).

Derimod er der nogle ting jeg noterede:

1) der skrives fra en live.dk email adresse. Den går til Microsofts "But It's Not Google" søgemaskine.

2) Afsenderen hedder Jens Hansen (lige som ham der har en bondegård)

3) Navnet i emailen som afsender er linkdk som findes hos Cybercity

4) Der ligger en billede i mailen som skulle være http://admin/images/poweredby.gif og linker til http://l-i-n-k.info/mail/link.php?M=xxxx&N=x&L=x&F=x (en unik streng til at identificere modtageren)

5) Der er ikke noget info om det site man har tilføjet til linkkataloget.

Så denne mail... ud til højre 

Niels alle dine kommentare i dette indlæg er simpelthen så ligegyldige, og giver på ingen måde mening.

Og nej jeg har ikke brugt en forskelig email til hvert katalog. Hvis du rent faktisk læser mit indlæg, så vil du læse jeg brugte en seperat email til dem je g fandt på semoblog.

P.S.

Hvad er der nu i vejen med at vidergive lister hvis man laver en ref og link  til skaberen ? Det er jeg desuden ikke den førte der gør med den liste.

Og uanset hvad du mener, så kan jeg fortælle dig med 100% sikkerhed at denne mail kommer fra ejeren af et katalog på denne liste.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:35

Christian Senna:

Og nej jeg har ikke brugt en forskelig email til hvert katalog. Hvis du rent faktisk læser mit indlæg, så vil du læse jeg brugte en seperat email til dem je g fandt på semoblog.

Ok... så havde jeg bare misforstået dig. Det beklager jeg. Det var nemlig noget jeg selv gjorde i internettets unge dage.

Resten var ikke kritik, men sagt med et glimt i øjet som jeg havde glemt at få med. Beklager.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:11

Vi må nok antage, at det er et linkkatalog, som er blevet hacket.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

mmh ja man kunne godt tro der er nogen som har mistet sin database. Syntes dog ikke der er nogen direkte tegn på det. Misbrug af database er op til ejers egen moral, og den kan nemt udnyttes anonymt i andre sammenhæng. Ud over det så er der jo ingen der rent faktisk er klar over intentionen med denne gratis linkbuilding..  

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 10:19

Har selv modtaget den mail, syntes det er lidt dårlig stil at udnytte link katalog sites på at reklamere for sådanne service, havde det været et nyt link katalog fra samme ejer, havde jeg det helt okay med det :-)

Men håber da ejeren læser denne tråd, for de har ihvertfald ikke gjort noget for at vise hvor de har min e-mail fra, altså hvilket link katalog som står bag.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)