Hej Aminoer Det her bliver lidt af en smøre, men har virkelig brug for grundliggende hjælp til at skaffe annoncører til min hjemmeside. Jeg har et par problemstillinger/spørgsmål. #1:Hvordan kontakter man bedst mulige annoncører? Hvad er fremgangsmåden, og hvem skal man tale med af personer? De annoncører som vil have fordele af at ligge på min side, er studierelevante firmaer f.eks. Microsoft el. Apple som kører studietilbud på deres software/hardware. Skal jeg ringe til dem, sende en mail (tror det er ulovligt) eller skrive breve? Hvad virker bedst? Skal man aftale et møde? #2: Prisen? Jeg gør dette for at låne noget af deres troværdighed - Martin Thorborgs forslag. Jeg umiddelbart ønsker ikke annoncer som kører på PPC. #3: Andre annoncører? Hvor findes de? Det var lige et par skarpe spørgsmål (synes jeg selv). Håber I har tid til at hjælpe. Vbh Mathias Fisker
|
Mange firmaer har deres egen affiliate-sektion på deres hjemmeside. Her tilmelder man sig, og så har man mulighed for at hente forskellige banner-koder. Det er lidt forskelligt, hvordan man tjener på det. Det kan fx være en bestemt procent af hvert salg, som skyldes klik på din side.
Her er et eksempel: Petdreams
Du kan blot søge efter et emne, fx software + partner eller affiliate
Mvh