Man kunne måske også lave en funktion, hvor man samler data fra forskellige analytikere - så hvis det f.eks. var Vesta's så kunne man se hvad kursmål Danske, Jyske, Nordea, Sydbank etc. gav dem - da det jo som bekendt at svært at spå om fremtiden, er det engang imellem rart at se hvad en række af kloge hoveder mener om en enkelt aktie.
Hej - jeg handler selv en del aktier, og har Nordnet og Euroinvestor som referencer. Hvilket hovedparten af aktieinteresserede har (eller Saxo eller hvilken platform de nu bruger). For at kunne bedømme din ide, må du gøre det tydeligere, hvad du tænker at tilbyde som de førnævnte IKKE har. Måske har du allerede gjort det, men hvis jeg var dig, ville jeg starte med at gennemse alle deres features og se, om der er noget, der mangler. Efterfølgende ville jeg så oprette en profil på www.euroinvestor.dk og bruge forum til at få respons på dine ideer til features samt spørge efter forslag til features, som disse rutinerede aktiefolk savner i deres dagligdag.
Om jeg har et ES i ærmet, nej. Planen var som jeg hvis også har skrevet at lave et free site, som giver alle de info man kan ønske sig. Om jeg kan lave det 100% free kommer an på om jeg kan lave det 100% automatisk ( nok usansynligt også mht. real-time data, men jeg kan da se hvor langt jeg kan nå ). En af jer der kender et sted at få real-time data? - helst via
Socket, men Web-Service og WCF er også ok. 15-20 min forsinkede, så er
der rigeligt free, så jeg kommer nok til at spytte lidt penge efter det
her. - laver nok en free og en pay side.
Så vidt jeg kan se, så er det ikke så sært at kopiere det som andre har mht. visning af data i fine grafer - det er sådan set lavet (på Yahoo data - 15 min forsinkede), så mit næste mål er at fange info fra så mange info-sites som muligt og få sendt mails, sms, osv ud.