Som en lille side-ting går jeg og kigger på yahoo aktier og alle de værktøjer som bygger oven på data herfra. Tanken/ideen går på at bygge noget der ser fancy ud, ligge det ud til fri* afbenyttelse. *Fri = det jeg nu kan få forhandlet en pris på plads ved hos en stock-trader - har set ned til 3$, men skal bruge et online API som helst snakker C#. Jeg håber i kan forestille jer hjemmesiden ud fra en liste af funktioner:
Til at forrente dette vil jeg bøje hovedet og stå med hatten i hånden - Donationer via paypal. Ideer/udvikling af ideen er altid velkommen sammen med kritik og kommentare :)
Dennis |
Jeg synes det er en overordentlig god ide at tage et kig på det marked. Jeg synes der er for få features på de nuværende aktie-sites, og hvis du åbnede op med API'er osv. så man kunne lave egne plugins (særligt forskellige warnings...100 % brugertilpasset osv.), så ville det potentielt kunne blive en stor succes.
Men antallet af udviklingstimer der skal lægges i det initielt virker for mig som lidt af en barriere?
Mvh.
Andreas Sachse