Vi er blevet opkrævet kr. 1.700,- for 220 MB download på en af vores mobiltelefoner, som vi har på et erhvervsabonnement hos "3". Hele dette download skulle være sket på én gang på en enkelt dag. Vi stiller os fuldstændig uforstående overfor denne opkrævning og har nu gennem et helt år forsøgt at få dokumentation for forbruget (tidsrum, masteoplysning, enduser mv.), men "3" henviser nu til "lovgivningen", der i følge deres mening forbyder dem at udlevere dokumentationen. Med andre ord opkræver "3" raskt væk penge for ydelser, som de ikke føler sig forpligtet til at dokumentere. Er der nogen her på Amino der kan fortælle hvilken lovgivning "3" taler om (det ved de nemlig ikke selv) og er det korrekt, at mobilselskaber ikke skal dokumentere deres opkrævninger, når der er tale om erhvervsaftaler?
|
Umidlbart kan det jo ikke være ulovligt for dem at henvise til hvilken lovgivning de mener finder anvendelse.
Men "3" kan virkelig være særdeles tunge at danse med, især da de insisterer på at alt kontakt skal foregå telefonisk og det derfor er nødvendigt at referere hele hændelsesforløbet hver gang.