Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips & Tricks til DanDomains shopløsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er,

Til tider får jeg nogle opgaver om at sætte design op i DanDomains shopløsning og nogle gange falder jeg over en løsning på et problem, som andre måske også kan få glæde af. Og det er der sikkert også mange af jer der gør, så tænkte jeg vil starte denne tråd, hvor man dels kan komme med tips & trick, men også stille spørgsmål og få løsning på dem.

Søgefunktion

Det jeg lige er faldet over er søgefunktionen, hvor det er muligt at medsende keyword'et i link. Så hvis man gerne hurtig vil vise folk alle vare med et bestemt ord i, så kan man skrive

Productlist.asp?search=1&keyword=xxsøgeordetxx - hvor xxsøgeordetxx erstattes af det aktuelle søgeord.

Eksempel på det her: http://www.onlineshoppen.dk/shop/Productlist.asp?search=1&keyword=alfa

Jeg vil løbende skrive herinde når jeg kommer på en løsning på et problem, men hvis I har spørgsmål eller selv har et trick, så kom med det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:06
Dankort-logo
Med baggrund i følgende: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=3816

1
. Dankort ikoner sættes under Design > Tekster/Knapper > Kurv
Der under billeder, ud fra Kredit Kort logo, vælger du logoerne og de vil så blive vist.

2. Derefter Design > Skins > Kurv
Under skabelon vælges den 5. skabelon.

Herunder har jeg lavet to ikoner med transperant baggrund, huske at fravælge "Autoscaler" når du uploader dem.

Se eksempel på det, på www.onlineshoppen.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 20:49
Hej Kristian,

Glimrende ide med tips & tricks til Dandomains shopløsning.....

Som du måske husker bruger Ballade Scannets version, og efter at have set en del debatter herinde, vil jeg tro de sidder på en rigtig stor del af markedet; sikkert fordi der ikke er et opstartsgebyr i modsætning til de fleste andre....

Og nu kommer sprøgsmålet: Har du haft tid til at kigge på Scannets netshop ... der kunne vi jo nok også lave en god samling af tips & tricks :-)

Martin
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:09
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)