Hej Hamburg,
Først vil jeg da sige at det er en rigtig flot side. Rigtig synd at du ikke har flere besøgende om dagen. Det skal du da også have gjort noget ved! 
Mit maal er ikke umiddelbart at saelge reklamer paa siden, saa det skal vaere saa simpelt som muligt, ellers gider jeg ikke rode med det. Jeg saa en anden blog som solgte reklamer paa hoejere side, de to 40 Euro per maaned ved minimun 6 maaneder. er det helt hen i skoven?
Jeg har selv været i samme båd. Jeg kørte mit site som non-profit og brugte ikke meget tid på det. Så det med at skulle stå for opkrævninger og regnskab og alt den slags var ikke lige mig. Så skal det være så simpelt som muligt, så kan jeg kun anbefale dig een af to løsninger (som jeg selv har anvendt tidligere):
1) Enten at du går ind på AdSense og laver en konto her. Så bliver betalingen automatisk sat ind på din konto og du skal ikke rigtig spekulere mere over det. Det tyske firma fortæller du hvordan de kan gå ind på AdWords og vælge dine annoncer specifict. Og derudover vil Google sørger for at pladsen bliver brugt af andre annoncøre, når din anden kunde ikke har flere visninger tilbage. Den eneste og største ulempe er at Google tager sig ret godt betalt for denne service. Jeg har hørt at det er helt op imod 50% af nogle annoncer.
2) Du kan også vælge den model jeg selv brugte i de første mange år på mit website. En "sponsor" model. Her vil der ikke være afregning pr. visning/klik, men istedet får firmaet (firmaerne) en status som sponsorer for dit website. Til gengæld får de deres logo/annonce placeret på din forside (og måske andre sider). Hvis de vil være intereseret i det, så kan du også godt forlange et beløb der er noget over det du kan forvente via Google eller lignende PPC netværk. Personligt gjorde jeg istarten det at hvis jeg havde 1 platinum eller 2 guld sponsorer (det var min opdeling - platinum gav større annonce), så dækkede deres betaling mine omkostninger til at køre websitet.
Jeg håber du kan bruge dette råd. Held og lykke med det. Og god ferie i Kroatien (har da næsten selv fået lyst til at tage derned efter at have set dit site).