Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning til webside med international webshop søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Min business partner og jeg er ved at starte et internationalt smykkefirma og står foran at skulle oprette en smykke-webside med webshop, der skal kunne fungere internationalt. Vi regner med at lægge ud med ca. 30 varenumre, men håber at kunne udvide over de næste år med mange flere, så den skal kunne tage mange flere numre. Samtidig skal der være en CMS/back-end, som almindeligt dødelige også kan bruge - og vi vil købe hele løsningen, så vi ikke er bundet til den, der har lavet siden, indtil vi evt. skifter til en anden serviceudbyder en dag.

Samtidig skal løsningen helst være .net-baseret, så det er let at synkronisere med et evt. CRM- og økonomisystem sidenhen.

Er der nogen der vil give et bud på, hvad sådan en skal koste? Jeg glæder mig til at høre fra jer allesammen!

Hilsner

Lisbeth Madsen

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:23

Hej Lisbeth

Vi kan tilbyde en professionel webshop bygget op open source systemet Magento. 

Se evt. en demo shop her.

I får unikt design + hosting og betalingsgateway hele første år til en fast lav pris på 9.995,- (køreklar shop)

Se evt. mere om vores produkter og Magento webshop her

Du er også meget velkommen til at kontakte mig herinde hvis du har spørgsmål.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:37

Hej Lisbeth

Du er også meget velkommen til at kontakte mig og høre mere om, hvad jeg kan tilbyde.

Mail: kristian@de-4.dk

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 15:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kan tilbyde en shop, der er oversat til 5 sprog: Dansk, engelsk, norsk, svensk og tysk.

Intrgration til :

C5,e-conomic og SummaSummarum

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:32

Hej

Kan godt hjælpe dig, hvis du sender en mail til krii08@hotmail.com

Mvh Kristoffer

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:57

Hej Lisbeth

Det er ærgeligt at du skal eje systemet, så er vores løsning nemlig ikke noget for jer!

Hvis du kunne se igennem fingre med dette krav, så kunne vi leverer en start løsning til jer, for 5000 kr. i opstart og 750 kr. pr. måned. Dette inkl. gateway og grafisk design. Derudover skal i også betale til PBS for en indløsningsaftale.

En af de fordele i ville havde ved vores lejeløsning, er at hvis skulle havde nogle problemer med at bruge systemet, så ringer I bare også hjælper vores gratis telefon support jer igennem.

Når der senere er brug for tekniske tilretninger, integrationer m.v. vil I højst sandsynligt også finde at vi her er et sted imellem 25 % - 75 % billegere end hvis I selv ejede løsningen. Sagen er nemlig den at vi typisk (efter aftale med kunden), deler tilretningen med resten af vores kunder, og som følge af det giver vi en klækkelig rabat på konsulent timerne. Udover rabatten giver dette også den fordel, at du få adgang til nogle features som andre kunder, har betalt for at få udviklet.

Hvis du skulle havde lyst til at kigge nærmere på hvad vi kan tilbyde, så skal du være meget velkommen til at skrive til mig på plu@easyflow.dk

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:56

Hej Lisbeth Madsen,

Det lyder rigtig spændende det i skal i gang med.

Jeg kan give mine varmeste anbefalinger til www.mbc-design.dk og ham du skal have fat i hedder Martin Bermann, han er super dygtig og yder en rigtig god kundeservice, utrolig fleksibel. Og jeg er sikker på at de kan hjælpe dig med det i står og mangler.

Åhh, jeg kan huske da vi stod i sin tid og skulle vælge en udbyder, nej hvor var det svært, men er super glad for den beslutning vi tog i sin tid, og har aldrig fortrudt det siden. Vi fortsætter endda med at åbne nye projekter løbende.

Ellers findes der helt sikkert mange andre her på amino som kan hjælpe, det er bare med at søge nogle tilbud rundt omkring.Smile

Men i skal have alt mulig held og lykke, og hils endelig fra mig, hvis du vælger at tage kontakt til dem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:22

Hej Lisbeth

Har du overvejet Magento Commerce ? Demoshop: http://demo.magentocommerce.com/

Den har indbygget CMS backend og kan nemt klare 30 eller flere varenumre

Magento understøtter også flere sprog og valuta og da det er open-source er du ikke bundet til en bestemt udbyder men kan frit flytte din shop til en anden service udbyder

Vi kan også tilbyde integration af Magento og E-conomic.dk

Magento er gratis. De eneste du skal investere i er hosting samt design og PBS og betalings-gateway aftale.

Den dyreste post vil være design, men der mange der tilbyder designs af Magento webshops men priser fra 5000 til 20000 DKK afhængig af dit budget og evt. specielle ønsker.

Du er velkommen kigge forbi vores site: http://www.magentohost.dk/ og du må gerne sende en mail eller ringe hvis du ønsker flere oplysninger om vores ydelser.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:39

Hej Lisbeth

Vi er i gang med at skifte shopsystem fra DanDomain. I den forbindelse har vi været en del omkring og se på de løsninger man kan få. Vi er endt med at vælge denne løsning til vores netshop. Firmaet hedder Think-e.biz. Det er Max Riis Christensen som er projektleder på vores shop, og han har virkelig en masse brugbar viden indenfor nethandel. Han har været hos www.isabellasmith.com og hos www.trendybaby.dk, og vi trækker nu på alt erfaringen fra dette.

Selve shopsystemet er rigtig godt, på dansk, og nemt at bruge, og du kan få design og funktioner som du ønsker. Det kører nemt flere sprog og kan integreres med Navision Økonomisystem

Nu er vi ikke oppe at køre i systemet før til 1. november - men allerede nu hvor vi er i gang med processen, tegner det hele sig til at blive klaret til ug, med masser af sparring og professionel håndtering.

Held og lykke med projektet Smile

Mange hilsener Helle

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)