Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hosting kan i anbefale?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Rasmus Lindgren:
mail.getashop.dk ghs.google.com 43200

Hvordan skal den forstås jeg har blot skrevet "mail.hlmgroup.dk" skal jeg skrive noget med ghsgoogle.com??

Der går mellem 3-5 min før modtager får mine mails nogle gange! Kan dette have noget med mit nuværende webhotel at gøre`?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:13

Lars Mathiesen:

Hvordan skal den forstås jeg har blot skrevet "mail.hlmgroup.dk" skal jeg skrive noget med ghsgoogle.com??

Der går mellem 3-5 min før modtager får mine mails nogle gange! Kan dette have noget med mit nuværende webhotel at gøre`?

Hmm vi taler muligvis forbi hinanden. Har du sat gmail op til at tjekke en eksisterende email adresse eller helt udskifte den?! Det følgende er et såkald CNAME som du kan ændre i dit domænes DNS opsætning. Det er lidt teknisk, så hvis det er helt sort kunne det være at du skulle have lidt hjælp til det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32

Jeg prøver lige de to links du har givet mig til at tjekke det igennem.

Ellers ender det med at jeg skal have noget assistance til det. Men det er måske også åndsvagt at rode for meget med det - før jeg har fundet et nyt webhotel!

Lige et tillægs spørgsmål. Når jeg har oprettet nogle filer på google docs via google apps. Kan jeg så automatisk share alle mine "mapper" og "filer" med nogle bestemte personer, så jeg ikke behøver trykke share på hvert enkelt fil - med alle de personer jeg ønsker der skal se dem? Og så ville det være praktisk hvis de kunne se min mappe struktur.

Kort fortalt er der en måde så de min "google docs" bliver en fælles med alle dem i mit netværk (med mappe struktur og det hele) uden at jeg behøver at trykke share ved hver ting?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Der er blevet tilføjet nogle spørgsmål til tråden.

Lad os komme tilbage på sporte :) -> Jeg vil stadig gerne høre jeres erfaringer med forskellige hosting sites - da jeg ønsker at skifte til et andet webhotel.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 20:58

* Hvilken bil er bedst.... Det handler vel om hvad du skal bruge den til. Offroad, reklame, postbil, taxa, café bil osv.

På samme måde med hosting. *
Kommer din trafik fra udlandet eller Danmark?
På hvilket tidspunkt af døgnet forventer du at kunne ringe og komme igennem med det samme?
Har du nogle udvidelser i sigte? Open source eller Sharepoint?

Med så få billeder og sider og hvis din trafik kommer fra danmark, ville jeg finde et lille lokalt hostingfirma, med reference til nogle du kender godt, Nogle du altid kan komme i kontakt med,  som måske har få kunder på en helt ny server, og deres kunder har ikke lov til at lege rundt med alt muligt som belaster den for vildt.

Er din trafik også fra udlandet ville jeg anbefale www.armadahosting.com som ligger kun 1 knudepunkt fra DIX.

PS: Selv GOOGLE oplever at være nede! :)

http://jan-mikael-granner.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:04

jmgranner:

Er din trafik også fra udlandet ville jeg anbefale www.armadahosting.com som ligger kun 1 knudepunkt fra DIX.

Afstanden til DIX'en idag er fløjtende ligegyldig ... alle udbydere har alternative ruter og de er som oftest hurtigere end dem der kører igennem dixen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17

jmgranner:
* Hvilken bil er bedst.... Det handler vel om hvad du skal bruge den til. Offroad, reklame, postbil, taxa, café bil osv.

Skrev heller ikke jeg søgte det bedste. Har blot ville høre erfaringer fra andre - og hvad deres oplevelser med det pågældende hosting firma.

Det bliver et joomla site der skal køres - forholdsvis simpel side - uden tunge scripts og applikationer - og heller ingen flash.

Der kommer til at køre en 5 sider, hvor der skal være lidt billeder på nogle af dem. Så en let simpel side.

jmgranner:
Med så få billeder og sider og hvis din trafik kommer fra danmark, ville jeg finde et lille lokalt hostingfirma, med reference til nogle du kender godt, Nogle du altid kan komme i kontakt med,  som måske har få kunder på en helt ny server, og deres kunder har ikke lov til at lege rundt med alt muligt som belaster den for vildt.

Trafikken kommer udelukkende til at bestå her fra Danmark - da det ikke bliver internationalt.

jmgranner:
PS: Selv GOOGLE oplever at være nede! :)

Jeg ved også godt at man der er ingen der kan garantere for at det altid køre 100% - men en oppe tid på 95-99 % finder jeg optimal.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Jeg har flyttet mine domæner over til POWERHOSTING.dk - sitet er ikke kommet online endnu - men de virker ret seriøse :) Og har hørt en masse godt om dem :) !

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)