Jeg kan varmt anbefale Servage.dk. Du får meget voldsomt meget trafik, har mange funktioner tilgængelige, de understøtter det du eftersøger, du kan tilføje uendeligt antal domæner til samme konto, og ubegrænset antal e-mail adresser.
Så sent som i går, sad jeg og undrede mig over hvorfor din hjemmeside reagerede så langsomt og fandt så ud af, at det var fordi den lå ved servage (nu ved du så, at der er nogen der bemærkede dit navneskiftningstilbud ;)). Så de overholder helt sikkert ikke kravene til hurtig response-tid.
Jeg har en side liggende på one.com, og har kun positive oplevelser med dem i snart 6år. De svarer og informerer altid godt og nedetider har jeg måske oplevet en gang.
Derudover har jeg en webshop liggende hos surftown og det virker også upåklageligt omend jeg kun har et par måneder erfaringer med dem.
Jeg har også nået at få et par måneders erfaring med servage.dk, men det vil jeg ikke anbefale. Der var konstante nedetider, og når de var oppe gik det meget meget langsomt. Deres support var "ok" - de svarede altid, men det var ikke svar der kunne bruges til noget. Et af svarene som jeg fik (måske ikke helt ordret) var at "i det mindste så er siden ikke nede hele tiden"......!!!!.....det har jeg efter jeg skiftede grint en del af.
Ulemperne er selvfølgelig at serveren står i USA og svartiderne derfor er noget længere. Til gengæld har de one click installs af bla. Wordpress og Joomla så man kan være kørende efter 10 minutter. Samtidig tilbyder de uendelig meget plads fra 6$ om måneden. Jeg skal ikke udelukke at vi på et tidspunkt flytter til en DK udbyder.
Til de applikationer vi udvikler i 41concepts, anvender vi virtuelle servere og cloud computing hos Slicehost (til mindre applikationer og tests) og Amazon EC2/S3 (til ting der skal kunne skalere hurtigere)
Har tilmeldt mig Google Apps - og har fået aktiveret mit domæne og godkendt det på Google Aps - samt emailen er aktiveret. (STÅR DER)
Problemet er blot - at jeg hverken kan sende mails eller modtage mails via gmail via google apps. Jeg har været inde og ændre den pågældende DNS instilling. Hvad gør jeg mon forkeret? Håber du kan hjælpe med dette problem!
Så det godt jeg ikke har nået at købe webhotel hos servage - med de to dårlige beskrivelser i giver !! Det er rart at være på forkant. Men sådan som jeg kan forstå det - skal man op og gi omkring 100kr i måneden for en god løsning - som kan klare hurtige load tider?
Har tilmeldt mig Google Apps - og har fået aktiveret mit domæne og godkendt det på Google Aps - samt emailen er aktiveret. (STÅR DER)
Problemet er blot - at jeg hverken kan sende mails eller modtage mails via gmail via google apps. Jeg har været inde og ændre den pågældende DNS instilling. Hvad gør jeg mon forkeret? Håber du kan hjælpe med dette problem!
Du siger at du har ændret dns? Du har opsat en CNAME record?
Min ser ud som følger:
mail.getashop.dkghs.google.com43200
Hvis du har gjort dette, kan du så logge ind på dit domæne http://mail.ditdomæne.dk? Efter du har lavet dns ændringen skal du lige lade der gå et lille døgn før nettet finder ud af at du har lavet ændringen