Så du får dit hostet gennem surftown? Da du har dårlige erfaringer med dandomain?
Hej Lars
Jeg ejer selv et Hostingfirma, så jeg bruger ikke nogen af dem selv :) Jeg har arbejdet for Surf-town (Uha ... pas på jeg er partisk :P) men gør det ikke mere (nå .. alligevel ikke) , men jeg har i mit virke som udvikler været inde og stifte kendskab med stort set alle hosting udbydere i dk.
Grunden til at jeg ikke har anbefalet mig selv er at vores billigste webhosting løsning koster 149,- DKK om måneden.
Umiddelbart bruger vi slet ikke outlook da det hele kan foregå i browseren, så jeg ved ikke om outlook egentligt kan tilgå Googles mail. Du skal stadig bruge noget almindelig hosting til din hjemmeside, men mail mæssigt har du 7gb plads hos Google per bruger (op til 50 så vidt jeg husker) GRATIS. Det bliver ikke meget billigere, og de er altid oppe!
de er fore dyre i forhold til hvad de udbyder. Deres support står slet ikke mål med deres priser.
Jeg har godt nok den helt modsatte opfattelse. Dandomains support er da netop det, der gør dem så meget bedre end mange andre webhoteller.
Det er rigtigt de ikke er billige, men har man brug for support kommer man med det samme i kontakt med personer, der ved hvad det drejer sig om og de ordner tingene hurtigt.
Umiddelbart bruger vi slet ikke outlook da det hele kan foregå i browseren, så jeg ved ikke om outlook egentligt kan tilgå Googles mail. Du skal stadig bruge noget almindelig hosting til din hjemmeside, men mail mæssigt har du 7gb plads hos Google per bruger (op til 50 så vidt jeg husker) GRATIS. Det bliver ikke meget billigere, og de er altid oppe!
Ja man må sige at google er gået i slås kamp med Microsoft Office :) har lige set intro videoen - og det er et super't værktøj.
Jeg ejer selv et Hostingfirma, så jeg bruger ikke nogen af dem selv :) Jeg har arbejdet for Surf-town (Uha ... pas på jeg er partisk :P) men gør det ikke mere (nå .. alligevel ikke) , men jeg har i mit virke som udvikler været inde og stifte kendskab med stort set alle hosting udbydere i dk.
Grunden til at jeg ikke har anbefalet mig selv er at vores billigste webhosting løsning koster 149,- DKK om måne
Ja det er self en del ud fra mine behov. Men ser frem til at modtage flere gode forslag til et godt hosting sted.
Jeg har også kun ekstremt positive erfaringer med DanDomains support.
Til hosting af PHP og MySQL vil jeg klart anbefale PIL. Jeg har brugt dem i over 8 år og de kører suverænt (de er i en HELT anden liga end både surftown og one.com).
Kan da klart anbefale Martin www.adnecto.dk den bedste service og supoort jeg har oplevet til dato.
Skal det bare være billigt, og virke meget bedre end hos one så kan jeg varmt anbefale www.unoeuro.com som værende et godt alternativ til hosting i lavprisklassen..;)
Af historiske årsager bruger vi stadig en amerikansk host der hedder Dreamhost.
Ulemperne er selvfølgelig at serveren står i USA og svartiderne derfor er noget længere. Til gengæld har de one click installs af bla. Wordpress og Joomla så man kan være kørende efter 10 minutter. Samtidig tilbyder de uendelig meget plads fra 6$ om måneden. Jeg skal ikke udelukke at vi på et tidspunkt flytter til en DK udbyder.
Til de applikationer vi udvikler i 41concepts, anvender vi virtuelle servere og cloud computing hos Slicehost (til mindre applikationer og tests) og Amazon EC2/S3 (til ting der skal kunne skalere hurtigere)
Jeg kan varmt anbefale Servage.dk. Du får meget voldsomt meget trafik, har mange funktioner tilgængelige, de understøtter det du eftersøger, du kan tilføje uendeligt antal domæner til samme konto, og ubegrænset antal e-mail adresser.