Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hosting kan i anbefale?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal til at hoste et site -

Har tidligere brugt:

one.com - Load tiderne for langsomme

domaindirect.dk - Når jeg har sendt en mail der fra går der 10-15 min. inden mailen modtages i den ønskede mail postkasse.

Det syntes jeg bestemt ikke er optimalt. Søger et hosting site hvor man kan regne med hurtige load tider - samt at mails bliver modtaget 2 sek efter de er afsendt.

Prisen er ikke afgørende.

Webmail påkrævet.

Skriv gerne jeres erfaringer og forslag :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:53

Hej Lars

Jeg vil anbefale dig at gå til SurfTown.dk, det er den mest seriøst webhosting virksomhed i DK.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:03

Kontakt mig på martin@adnecto.dk for et webhotel ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Jo og et andet krav til webhotellet er at det understøtter:

PHP 5

MYSQL 5

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:57

Lars Mathiesen:
Det syntes jeg bestemt ikke er optimalt. Søger et hosting site hvor man kan regne med hurtige load tider - samt at mails bliver modtaget 2 sek efter de er afsendt.

Vi har valgt at bruge GMail til vores mail, og her har jeg intet af udsætte. Det er altid oppe og kører altid super hurtigt. Vi har selvfølgelig vores eget domæne på via Google Apps.

Med hensyn til hosting så kommer det helt an på hvad du vil betale og hvor meget trafik du har. Der er en årsag til hosting starter ved et par kroner og går op til mange tusinde kroner om måneden. 

Hvis vi er I den billige ende vil jeg dog nok anbefale surftown. De har rent faktisk supportere ansat og er hvad jeg ville kalde en "rigtig" hosting virksomhed (mange af de mindre hosting firmaer bliver tit kørt af en enkelt mand med et par servere i et hosting center, det er bare svært at se hvilke udfra deres hjemmesider).

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:05

Lars Mathiesen:

Er der nogen af jer der har erfaring med dandomains løsninger?

Hej Lars

Ja det har jeg , de er fore dyre i forhold til hvad de udbyder. Deres support står slet ikke mål med deres priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Rasmus Lindgren:
Vi har valgt at bruge GMail til vores mail, og her har jeg intet af udsætte. Det er altid oppe og kører altid super hurtigt. Vi har selvfølgelig vores eget domæne på via Google Apps.

I bruger udelukkende gmail 's webmail ? Min mail skulle gerne hedde hlm@mitdomæne.dk el. lign. - derfor finder jeg ikke gmail som en løsning.

Der er tale om en hjemmeside for min virksomhed - der kommer til at være 5-6 sider gangske få billeder. Så 50-100 mb er mere end rigeligt.

Det jeg søger er et webhotel med hurtig svar tid - jeg jeg finder det uhyre vigtigt - så folk ikke når at klikke væk - pga. for langsom svar tid.

Så om det koster 10/50/100 kr pr. måned har ingen betydning - blot at svar tiden på hotellet er hurtig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09

Rasmus Lindgren:

så det er dette værktøj du bruger http://www.google.com/a/help/intl/da/admins/editions.html `? kan man få hostet sit hlm@mitdomæne.dk igennem dette ? og samtidigt overføre det til outlook?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej Lars

Ja det har jeg , de er fore dyre i forhold til hvad de udbyder. Deres support står slet ikke mål med deres priser.

Så du får dit hostet gennem surftown? Da du har dårlige erfaringer med dandomain?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)