domaindirect.dk - Når jeg har sendt en mail der fra går der 10-15 min. inden mailen modtages i den ønskede mail postkasse.
Det syntes jeg bestemt ikke er optimalt. Søger et hosting site hvor man kan regne med hurtige load tider - samt at mails bliver modtaget 2 sek efter de er afsendt.
Det syntes jeg bestemt ikke er optimalt. Søger et hosting site hvor man kan regne med hurtige load tider - samt at mails bliver modtaget 2 sek efter de er afsendt.
Vi har valgt at bruge GMail til vores mail, og her har jeg intet af udsætte. Det er altid oppe og kører altid super hurtigt. Vi har selvfølgelig vores eget domæne på via Google Apps.
Med hensyn til hosting så kommer det helt an på hvad du vil betale og hvor meget trafik du har. Der er en årsag til hosting starter ved et par kroner og går op til mange tusinde kroner om måneden.
Hvis vi er I den billige ende vil jeg dog nok anbefale surftown. De har rent faktisk supportere ansat og er hvad jeg ville kalde en "rigtig" hosting virksomhed (mange af de mindre hosting firmaer bliver tit kørt af en enkelt mand med et par servere i et hosting center, det er bare svært at se hvilke udfra deres hjemmesider).
Vi har valgt at bruge GMail til vores mail, og her har jeg intet af udsætte. Det er altid oppe og kører altid super hurtigt. Vi har selvfølgelig vores eget domæne på via Google Apps.
I bruger udelukkende gmail 's webmail ? Min mail skulle gerne hedde hlm@mitdomæne.dk el. lign. - derfor finder jeg ikke gmail som en løsning.
Der er tale om en hjemmeside for min virksomhed - der kommer til at være 5-6 sider gangske få billeder. Så 50-100 mb er mere end rigeligt.
Det jeg søger er et webhotel med hurtig svar tid - jeg jeg finder det uhyre vigtigt - så folk ikke når at klikke væk - pga. for langsom svar tid.
Så om det koster 10/50/100 kr pr. måned har ingen betydning - blot at svar tiden på hotellet er hurtig.