Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af mindre online virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle jer derude!

Jeg er ved at være færdig uddannet i faget pædagogisk psykologi. Dog er det ikke til at sige om der venter arbejde når jeg er færdig. Nå, men nok om det. Jeg har fået denne idé om at åbne et online salg med vente- og børnetøj. Jeg har altid drømt om at starte noget op selv, men som I kan regne ud, er det jo ikke den helt rigtige uddannelse jeg har valgt for at blive klogere på ovennævte område. Derfor spørger jeg jer, om der er nogen der kan hjælpe mig med, hvrodan man finder gode udenlandske tøjproducenter. Skal man selv rejse rundt, eller er det muligt at finde noget over nettet. Jeg er helt spæd i branchen og er stadig på idé basis, men sådan som jeg ser det, er det først og fremmest vigtigt at have en god tøjproducent, der sælger kvalitetsvarer og som er fremstillet på en etisk korrekt måde. Hvis der skulle være en der havde en idé til hvor jeg kan starte med at finde det jeg søger efter, så skriv endelig.

På forhånd mange tak,

Mvh Michelle 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:43
Hej Michelle