Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS vs. programmør

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bolette

Se Artisteer er et rigtigt spændende produkt, men det virker nu lidt ovennævnt af trådopretters situation. Det er nemlig et forsøg på det stik modsatte af hvad vi prøver på. Vores produkt er et forsøg på at gøre det sådan at designere kan undvære programmører. Mens Artisteer, faktisk i nogen grad sætter programmører istand til at undvære designere.

Med Artisteer kan folk uden særlige grafiske evner, lave helt hæderlige layouts. Det er et rigtigt fedt program, og helt klart en kilde til inspiration i vores videre arbejde. Men for de professionelle designere, som jeg har vist det for har det ikke lige været deres kop te.

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Anita Thagaard:

Hej Torben

Jeg har selv brugt SÅÅÅÅÅ lang tid på at finde et CMS system, hvor vi kan bruge vores kreative evner uden begrænsninger, men jeg har ikke fundet løsningen endnu. I hvert fald ikke uden at der skal en programmør til hjælp.
Så hvis der er andre der har - SÅ VIL JEG OGSÅ GERNE HØRE OM DET.

Jeg har arbejdet med følgende:
Joomla
Dot Net Nuke
OS commerce
Magento
Dandomain CMS løsning
Smartweb
og så et par jeg ikke kan huske navnet på

 

Hilsen Anita

 

Hej Anita.

Hvilke begrænsninger synes du at ovenstående systemer sætter for dig?

Fra Hedensted
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Holdt da op. Her vender man ryggen til et "øjeblik" og så vælter det ind med kommentarer og besvarelser. Det er jo fantastisk.

Men jeg kan se at det ikke blir manglen på CMS systemer der er problemet. Men derimod hvilket CMS system jeg skal vælge og hvad der passer bedst til mine behov.
Jeg hælder pt. stadig mest til et velkendt og gennemtestet system som Joomla. Men Lundsbys CMS system lyder selvfølgelig også tillokkende.

Jeg tror dog lige jeg vil begynde med at undersøge Joomla og så vender jeg sikkert tilbage til dig Lundsby med henblik på et beta login.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Schmidt:

Men jeg kan se at det ikke blir manglen på CMS systemer der er problemet. Men derimod hvilket CMS system jeg skal vælge og hvad der passer bedst til mine behov.

Ja... der er snart flere der laver deres eget cms end der er advokater.. ;)

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

I er ikke de samme som har de problemer. Hos 1902 Software har vi netop lavet et nyt produkt som hedder 1902 Express. Med 1902 Express kan i få jeres grafiske layout sat op i netop de CMS systemer som nævnes her i tråden. Kort og godt fortalt så tilbyder vi med 1902 Express

  1. Grafisk design(det har i ikke brug for)
  2. Opsætning af grafiske design i CMS systemer
  3. Installation af de færdige CMS systemer

Læs mere på www.1902express.dk 

Mvh

Peter

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)