Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - min shop er blank hos nogle....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er blevet kontaktet af kunder gennem længere tid med jævne mellemrum. De kan ikke komme i shoppen, men får bare en helt blank side. Der er ingen fejlmeddelelser eller noget - bare blank side. Nogle bruger explorer 8 på pc. Men når jeg kigger i min analytics ser der ikke ud til at være noget der er specielt anderledes i de data der registreres fra de besøgende. Måske det også er andre browsere. Måske det er nogen som har et eller andet liggende som gør at shoppen blokeres på en eller anden måde.

Det er vildt frustrerende.... Det firma vi normalt bruger til at hjælpe os, vil gerne forsøge og fejlfinde men kan ikke sige hvor lang tid det vil tage. Vi skifter system den 1. november 2009 - men det ville nu være rart hvis alle kunne shoppe alligevel indtil da....

Er der mon nogen som kan se hvad der muligvis kan være galt? En eller anden teknisk klog person Big Smile

Mange hilsener Helle

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:21

Ja en del af disse fejl er ret alvorlige og det er sikkert der en stor del af problemerne ligger. Tag kontakt til din web admin og få ham til at rette dem, det vil ikke tage mange timer.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:19

Tusinde tak for hjælpen Smile

Jeg prøvede at skrive forskellige shops ind på siden for at se hvad de havde af fejl. De fleste havde ca. 120 fejl og heraf 40 alvorlige. Så min havde da ikke så mange - men det kan jo selvfølgelig være at det er en af dem som gør udslaget.

Mange hilsener Helle

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)