Vi er blevet kontaktet af kunder gennem længere tid med jævne mellemrum. De kan ikke komme i shoppen, men får bare en helt blank side. Der er ingen fejlmeddelelser eller noget - bare blank side. Nogle bruger explorer 8 på pc. Men når jeg kigger i min analytics ser der ikke ud til at være noget der er specielt anderledes i de data der registreres fra de besøgende. Måske det også er andre browsere. Måske det er nogen som har et eller andet liggende som gør at shoppen blokeres på en eller anden måde. Det er vildt frustrerende.... Det firma vi normalt bruger til at hjælpe os, vil gerne forsøge og fejlfinde men kan ikke sige hvor lang tid det vil tage. Vi skifter system den 1. november 2009 - men det ville nu være rart hvis alle kunne shoppe alligevel indtil da.... Er der mon nogen som kan se hvad der muligvis kan være galt? En eller anden teknisk klog person Mange hilsener Helle |
der er 48 fejl på siden et par slemme 48 Errors, 2 warning(s) siger www.w3.org enhver god webmaster laver en side uden warnings fejl , måske vis i retter disse fejl vil det fungere