Dengang man var internetsupporter, kunne man selv svaret på den slags, men nu er det meste vist glemt :)
Jeg skal bruge en freeware emailklient, som kan håndtere flere pop3konti og smtp indstillinger uden at blande tingene sammen.
Målet er at kunne åbne ét program, og dér kunne se alle de mails der er kommet ind på de 3-4 konti, som jeg har for de virksomheder, som jeg repræsenterer. Samtidig skal jeg kunne svare mails med den relevante profil (og gerne med en signatur til profilen).
Nogen, som kan guide mig på vej?
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Tak, Lasse, men jeg er ude efter en lidt mindre løsning. Bare en lille fin emailklient.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Thunderbird (www.mozilla.com) kan gøre det. Du kan sætte en pop3 for hver konto og et antal smtp''er op. Du kan senere vælge hvilken smtp hver konto skal bruge. Faktisk et ret lækkert program.
Jeg prøver med min Outlook (man skal jo helst bruge de dimser man har betalt penge for først). Hvis det ikke spiller, bliver det Thunderbird.
Hilsen Anders