Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email klient til flere pop3-konti?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Dengang man var internetsupporter, kunne man selv svaret på den slags, men nu er det meste vist glemt :)

Jeg skal bruge en freeware emailklient, som kan håndtere flere pop3konti  og smtp indstillinger uden at blande tingene sammen.

Målet er at kunne åbne ét program, og dér kunne se alle de mails der er kommet ind på de 3-4 konti, som jeg har for de virksomheder, som jeg repræsenterer. Samtidig skal jeg kunne svare mails med den relevante profil (og gerne med en signatur til profilen).

Nogen, som kan guide mig på vej?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:43
Umiddelbart tænker jeg OpenOffice, men jeg er ikke klar over, om emailklienten kan håndtere flere konti. Mon ikke?

http://www.openoffice.org/ 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 16:45
Tak, Lasse,
men jeg er ude efter en lidt mindre løsning. Bare en lille fin emailklient.

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:53
Jeg bruger selv Microsoft Outlook, så det er et gæt, men er næsten 100% sikker på at Thunderbird kan det du søger :)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 16:56
Thunderbird (www.mozilla.com) kan gøre det. Du kan sætte en pop3 for hver konto og et antal smtp''er op. Du kan senere vælge hvilken smtp hver konto skal bruge. Faktisk et ret lækkert program.

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 17:35
Outlook klarer opgaven (hvis jeg forstår dit sprøgsmål rigtigt). Freeware-versionen er jo Outlook Express -gad vide om den så ikke også kan gøre det??  
Martin
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 18:00
Hej alle

Tak for hjælpen!

Jeg prøver med min Outlook (man skal jo helst bruge de dimser man har betalt penge for først). Hvis det ikke spiller, bliver det Thunderbird.

Hilsen Anders

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)