Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress ændringer - nu faldet i goooooogle søgeresultat:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen..

For cirka 3 uger siden lå jeg godt og vel på en 6-7 plads konsekvent på ordet bilpleje.

Jeg lavede følgende ændringer:

1. Indsatte egne youtube videoer i mine tekster i bloggen.

2. Ændrede mine links ind, typisk signaturer på boards, således de var bedre rettet imod ordet bilpleje.

3. Ændrede hovedposten således den ikke hed bilpleje.nu/bilpleje/bilpleje-en-simpel-guide til bare at hedde bilpleje.nu/bilpleje/ensimpelguide

4. satte en ny side på med "kontakt mig info"....

5. tilføjede mig et par link index ( har på fornæmmeren at problemet er her )

Hvilken af disse er den største no no ? for et eller andet har jeg fået drillet den forkerte vej. er der en helt simpel ting jeg ikke lige har forstået ?

Takker mange gange for altid god læsning, og håber i har tid til at give denne her et lille skud.

Vh Michael.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michael Hansen:

2. Ændrede mine links ind, typisk signaturer på boards, således de var bedre rettet imod ordet bilpleje.

3. Ændrede hovedposten således den ikke hed bilpleje.nu/bilpleje/bilpleje-en-simpel-guide til bare at hedde bilpleje.nu/bilpleje/ensimpelguide

Der er klart at hvis du ændre mange af dine indgående links som nævnt i nr 2, så vil det give et tilbage fald, og tage tid før de nye links giver nogen effekt.

At ændre sider som du har gjort i nummer 3 vil også resulterer i døde sider på Google, og det tager tid før de nye bliver fundet.

Hvis dette er dine eneste problemer, vil jeg blot have lidt tålmodighed før dine ændringer bliver 100 procent registreret og indekseret. Det kan dog godt være andre ting som er på spil, har ikke kigget på din side så skal ikke kunne sige det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:24

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JA med så lidt links, og indekserde sider, så skal du ikke forvente en top placering. Få dig flere links.

Du kan evt være med i den pulje jeg kører pt. Her modtager du følgende:

mini analyse af forside

200 unikke links

Alle dine søgeord i ankertekst

normal pris ca 6000,-

Du kan få det for 1800,- hvis jeg må bruge dig som ref.

Læs evt mere her

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 11:29

Hey Mikael - du staver det iøvrigt forkert! :)

Det er jeg klar over, men altså den 6-7 plads har været ret konsekvent.. hvorfor det er belastende at den ligepludseligt ryger på side 2 toppen efter man har lavet små ændringer..

Mine links ind, skal nok blive mange flere, men det tager jo lidt tid, når man samtidigt gerne vil smide "kvalitets content" ud..

Tak for input.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38

Er ordblind så ikke den bedste til at stave.

Regn ikke med fast topplacering med så få links , går igang med at finde nogle der ville linke til dig  om der skal 1000 links eller 10.000 er hvor stor konkurence der er på dit søgeord og kvalitet af linksene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 11:43

Mikael - det var ikke din stavning generelt :) det var kun miKael vs. miCHael joken jeg var ude i Big Smile

Mht konkurrencen så burde den være overskuelig. har checket igennem med market samurai, og de andre har ikke voldsomt mange kvalitets links.. Så jeg må lege lidt videre med gode links.

Jeg takker dog for budene :)

Mic.

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 11:46

takker for budet.. jeg var også selv lidt ude i den ide... håber at de falder på plads igen, og så må jeg jo bare igang med at få 10 gange så mange :P

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)