Hejsa allesammen.. For cirka 3 uger siden lå jeg godt og vel på en 6-7 plads konsekvent på ordet bilpleje. Jeg lavede følgende ændringer: 1. Indsatte egne youtube videoer i mine tekster i bloggen. 2. Ændrede mine links ind, typisk signaturer på boards, således de var bedre rettet imod ordet bilpleje. 3. Ændrede hovedposten således den ikke hed bilpleje.nu/bilpleje/bilpleje-en-simpel-guide til bare at hedde bilpleje.nu/bilpleje/ensimpelguide 4. satte en ny side på med "kontakt mig info".... 5. tilføjede mig et par link index ( har på fornæmmeren at problemet er her ) Hvilken af disse er den største no no ? for et eller andet har jeg fået drillet den forkerte vej. er der en helt simpel ting jeg ikke lige har forstået ? Takker mange gange for altid god læsning, og håber i har tid til at give denne her et lille skud.
Vh Michael. |
Michael Hansen:
2. Ændrede mine links ind, typisk signaturer på boards, således de var bedre rettet imod ordet bilpleje.
3. Ændrede hovedposten således den ikke hed bilpleje.nu/bilpleje/bilpleje-en-simpel-guide til bare at hedde bilpleje.nu/bilpleje/ensimpelguide
Der er klart at hvis du ændre mange af dine indgående links som nævnt i nr 2, så vil det give et tilbage fald, og tage tid før de nye links giver nogen effekt.
At ændre sider som du har gjort i nummer 3 vil også resulterer i døde sider på Google, og det tager tid før de nye bliver fundet.
Hvis dette er dine eneste problemer, vil jeg blot have lidt tålmodighed før dine ændringer bliver 100 procent registreret og indekseret. Det kan dog godt være andre ting som er på spil, har ikke kigget på din side så skal ikke kunne sige det.