Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af Wordpress på Surftown

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en person der kan hjælpe mig med flg.:
At oprette en Wordpress blog på et Surftown hotel.

Hotellet er et Linux hotel.

Jeg har installeret Wordpress via "one click", men her stopper min formåen så også, desværre.

Hjælp søges til at:
- Installere Wordpress "rigtigt" (så det fungerer og ligger i roden, ikke noget med www.123.dk/weblog, men derimod www.123.dk)
-  Installere et gratis tema, måske med et simpelt men unikt logo i toppen (kan måske udarbejdes af grafiker og så importeres senere)
- 2 timers "kursus" i brugen af Wordpress på Surftown (gerne over web/Skype/telefon) 

Anyone?

/OP

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:48

Hej Puggaard

Jeg har desværre ikke haft gode oplevelser med Surftown ..... men det er der selvfølgelig andre der har.

Når du bruger deres one-click kommer din blog så vidt jeg husker ikke til at ligge i roden...... hvilket er noget rod Big Smile

Derfor vil jeg forslå dig at downloade og installere wordpress på normal vis.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 02:15

Du skal være velkommen til at kontakte mig på michael@skalspc.dk eller tlf. 5124 2461, så kan jeg lave et uforpligtende tilbud til dig.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 19:20
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:39

jeg fandt aldrig ud af selv at opload en wordpress på surftown , med det havde dejligt hvis jeg havde fået svar som du giver nu , tror de dårlige oplevelser hænger samme med at folk ikke selv kan finde ud af  det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:48

Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig, hvis du sender en mail til krii08@hotmail.com så vender jeg tilbage til dig med et uforpligtende tilbud.

Mvh Kristoffer

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:07

Hej

Prøv at tage kontakt til mig på mecci@live.dk

så kan jeg fixe det for dig til drikkepenge :-).

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:39

Mikael christiansen:

jeg fandt aldrig ud af selv at opload en wordpress på surftown , med det havde dejligt hvis jeg havde fået svar som du giver nu , tror de dårlige oplevelser hænger samme med at folk ikke selv kan finde ud af  det.

Hej Mikael,

Det er jo derfor vi har en hjælpsom supportafdeling samt en omfattende Wiki/FAQ ;-)

Derudover har vi valgt at være aktive ude på nettet og gå i dialog med både nye og gamle kunder! Ved ikke hvornår du har været kunde hos Surftown, men der er sket meget det seneste 1,5 år og idag efterlever vi en ny og ambitiøs mission.

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:26

Jeg var fem timer om den fem minutters installation, men det lykkedes dog med denne blog www.boliglive.dk

så jeg forstår udemærket frustrationerne. Det var først da jeg fandt på at søge på surftowns wiki at jeg fandt noget brugbart - ikke lige den første tanke, når man i øvrigt er vandt til at installere programmer på sin pc og er nybegynder som webdesigner. Så kigger man i den danske instruktion til installation af wordpress - På wordpress.

Da jeg har et andet FTP program end det surftown tilbyder, har jeg dog stadig mange problemer!

Lige nu kan jeg fx ikke opgradere wordpress til en ny version - hverken på den ene eller den FTP

Også det at stille parametrene så fx billeder kan oploades er anderledes hos surfton end andre hoteller. 777 skulle der stå i et ikke forklaret felt i egenskaber på mappen wp content. Hvorfor skriver surftown ikke selv dette?

Jeg kan godt forstå man har brug for hjælp og umiddelbart er der nok andre webhoteller der egner sig bedre. Men det handler mest om at surftown skal blive langt bedre til at vejlede - og så er der også noget med den grafiske side af surftown - det er svært at navigere rundt for os nybegyndere :-)

Lige nu sidder jeg fx og leder efter. hvordan jeg installerer wordpress på mine andre domæner - fx ville det være logisk hvis jeg ikke skulle starte helt forfra, men det må jeg vist google - surftown leverer ikke den viden via deres egen søgefunktion (som også er noget bøvlet).

Håber, det var konstruktiv kritik, når der nu er en beboer fra surf med på linien ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)