Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eshop-partner søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er designer,og har tænkt at få lidt flere freelance opgaver igen.

Har en kunde som skal have lavet en shop- jeg kommer med designet og mangler så kode-delen.

Nogle her som er klar til et samarbejde? Den første kunde i denne omgang er bare til reference blokken, så kun en håndfuld tusser til programmør delen. Stadig interesseret? så giv et praj.

/Jakob

(10+ år som designer - primært lavet layouts til store firmaer, banker og offentlige styrelser og ministerier)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 21:04

Hej Jakob

Send en mail til krii08@hotmail så kan vi tage en dialog. Er dog ikke til at få fat på før søndag..

Fortsat god aften..

Mvh Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:07

Hej Jakob,

ca. 50% af det arbejde vi laver er b2b for andre reklame- og webbureauer hvor de typisk også levere design m.v. og vi står for resten.

Du skal være velkommen til at kontakte os - så kan vi tage en snak om hvad du har brug for vi bidrager med :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:22

072dpi:

Nogle her som er klar til et samarbejde? Den første kunde i denne omgang er bare til reference blokken, så kun en håndfuld tusser til programmør delen. Stadig interesseret? så giv et praj.

Nu er jeg desværre ikke interesseret i "kun et par tusser", men hvis du er interesseret kan du læse mere på http://getashop.dk, hvor vi tilbyder en professionel webshop bygget på Magento til en fast lav pris. Prisen er inkl. design, men du er velkommen til at levere dette (så længe det opfylder nogle simple krav).

Bemærk dog at prisen også er inkl. hosting og betalingsgateway hele første år, så det er så absolut en god pris.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:00

072dpi:

.. en håndfuld tusser til programmør delen..

Ja ok det havde jeg vist lige overset - så behøver du ikke kontakte os :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)