Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er de værd?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Aminoer!! :D

Jeg er faldet over en masse 10-øre, der er nok en 200 stykker, har tjekket 20 af dem, og de er tilsyneladende alle fra 1950 til hvornår de end stoppede med at lave dem, allesammen skinner og ser ud som om de ikke har været brugt. Ved i hvad de er værd, eller ved i hvor man kan finde ud af det? Jeg mener at der er nogle sjældne årgange der kunne være mange penge værd, men jeg ved ikke det mindste om det.

Hilsen JohnB!

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:38

Hej John,

Svaret har du selv leveret.

Hvis du ikke ved noget om det, så er investeringen dum og du bør undlade at sætte dine penge i det. Lad folk der har forstand på den slags om at handle med dem.

Bedste hilsener,

Flemming

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:52

Det kan jo tænkes, at det er nogen mønter han har fundet i en skuffe el. lign., og på den måde ikke har sat penge til. Og nu bare prøver at komme af med dem.
Det kunne jo være, at han kunne få lidt råd om mønt handel her på Amino.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 20:57

yep, det var nogle min mor fandt da hun tømte et dødsbo, og hun gav dem til mig, jeg har haft dem liggende, men faldt oiver dem idag :) hvis de kan sælges så er det 100% fortjeneste :)

:D

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:01

Hej John,

Så er sagen jo helt anderledes.

Få dem vurderet af en professionel mønthandler. Eller se på QXL.dk, hvor der sælges en masse af den slags.

Pardon, men jeg troede du ville til at ofre penge på dem, da du "var faldet over dem". Det er en term, der ofte bruges af folk, der er blevet falbudt nogle ukurante varer til en specielt lav pris.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 21:03

heh, sorry herfra så pga. fejlformuleringen :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)