Der er meget forskel på hvad folk kalder en kvalitets t-shirt, men jeg er sikker på at vi kan hjælpe dig. Du er meget velkommen til at ringe til min mand på 20 73 33 49.
Vi er ved at bygge vores webshop op, men du kan allerede nu se en del af vores tekstiler der. Du finder den på www.atdesign.dk. på forsiden er der et link til webshoppen. Priserne er ved 1 stk. så du får dem selvfølgelig billigere, men det kan min mand meget bedre hjælpe dig med, da det er hans afdeling.
Jeg ved ikke om det er Fruit of Loom som menes, men vi forhandler også dette mærke. Det er dog ikke vores eller kundernes foretrukne mærke. Du er velkommen til at ringe i morgen på 65 37 22 88 og få en pris.
Gramvægten er tykkelsen på t-shirten. Nogen kan lide tynde t-shirts til sommer og tykke til vinter. Men det er ikke kun det der betegner kvaliteten.
Der er: Måden den er syet på Måden stoffet er farvet på Stoffets kvalitet (også måden det er vævet på) Måden stoffet er klippet på m.m.
Jeg har selv prøvet at købe en t-shirt, som efter første vask blev skæv og mistede en del farve. Det er jo ikke kvalitet. Og sådanne tekstiler vil vi ikke sælge, for det giver kun dårlig reklame til os.
Hvis man gerne vil have kvalitet, så kan vi varmt anbefale ID Line, men vi har også mange andre mærker som er ganske gode.
Jeg ved ikke om det er Fruit of Loom som menes, men vi forhandler også dette mærke. Det er dog ikke vores eller kundernes foretrukne mærke. Du er velkommen til at ringe i morgen på 65 37 22 88 og få en pris.
Hilsen Anita
Synes nok det andet lød forkert, og det gik lidt stærkt. Men jo Fruit of Loom er dem jeg snakker om...
Dem eller American Appeal kan klart anbefales, de er en smule dyre, men kvaliteten mm er væsentlig bedre end mange andre...