Nå, løbet er vist kørt for en fræk aftale... men hvad mente du? Hvad skulle vi have lavet?
Der er ikke meget skoj i spontant at prøve Facebook ads for en aften, når der går timer før de bliver approved. (med mindre det var noget andet du mente)
Men det fordi jeg har tæt kontakt til både Mark Cowan (stifter af facebook) og deres marketing afdeling. Vi samarbejder godt og vi sidder og prøver at finde ud af at oprette de bedste annoncer.
Jeg skulle så bruge en test-person, men vi brugte os selv i stedet
I kan altid kontakte mig hvis i ønsker hjælp, er ikke så dyr
Hvis du har direkte kontakt til Facebook-kongen og Facebooks annonceafdeling, kan du så ikke forelægge dem det problem der er med at målrette Facebook annoncer direkte til folk der bor i København, Aalborg og andre store byer.
Snakkede med en af dem i en time i dag og jeg sagde problemet til hende, fordi jeg så en anden tråd her på Amino (var det dig)? Hun kunne godt se problemet og ville gå videre med det
Snakkede med en af dem i en time i dag og jeg sagde problemet til hende, fordi jeg så en anden tråd her på Amino (var det dig)? Hun kunne godt se problemet og ville gå videre med det
Vil lige understrege jeg på ingen måde er venner eller andet privat med Mark
Vi har blot e-mailet sammen om mulighederne for anderledes annoncering på Facebook. Jeg er herefter blevet viderestillet til en dame som jeg nu har kontakt med.