Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web sider til salg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg må desværre sige at jeg tror ikke du får solgt noget. De fleste sites er jo bare et domæne + et blog-tema, som alle ved hvordan man sætter op, og bruger. Indhold er der ikke meget af, fx er der kun et billede på det sidste link. I mine øjne ser det ud til at du havde en idé, og efter at du købte domænet og satte det op, gad du ikke mere.

Hvis folk skal have lyst til at købe noget eksisterende, så er det for at få nogle fordele såsom:

• E-mail liste. Liste med mange kunder og potientelle kunder, som har tilmeldt sig et nyhedsbrev tilhørende sitet
  • Et godt ry
  • En flot og unikt designet hjemmeside
  • Godt kendt i medierne.

Tip: arbejd hårdt på alle siderne, og prøv at sælge dem igen om 1 år.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:58

Morten Kaltoft:

Hejsa

Jeg må desværre sige at jeg tror ikke du får solgt noget. De fleste sites er jo bare et domæne + et blog-tema, som alle ved hvordan man sætter op, og bruger. Indhold er der ikke meget af, fx er der kun et billede på det sidste link. I mine øjne ser det ud til at du havde en idé, og efter at du købte domænet og satte det op, gad du ikke mere.

Hvis folk skal have lyst til at købe noget eksisterende, så er det for at få nogle fordele såsom:

• E-mail liste. Liste med mange kunder og potientelle kunder, som har tilmeldt sig et nyhedsbrev tilhørende sitet
  • Et godt ry
  • En flot og unikt designet hjemmeside
  • Godt kendt i medierne.

Tip: arbejd hårdt på alle siderne, og prøv at sælge dem igen om 1 år.

/ Morten

Tak for din kommentar. Som jeg skrev er det projekter der ikke er blevet til noget derfor sælger jeg dem! Da jeg ikke har tid til at arbejde mere på dem. Nu forlanger jeg heller ikke en milion for dem Smile

Det kunne være der var en person der kunne bruge et af domænerne til noget!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)