Hej Jeg er ny her på Amino. jeg er igang med at udvikle et nyt produkt, som skal sælges i butikker som Bahne Imerco og Inspiration i hele Eu og Usa, jeg søger distributører som kan sælge produktet ud i hele verden til disse butikker/forretninger. Jeg skal fremlægge forretningsplan for investorer og her ville det være en fordel hvis jeg kan fremlægge navne på agenter/distributører. Mvh Thomas
|
Hej tnc,
Hvem forsøger du at narre?
Du fortæller intet som helst om dit produkt, men vil gerne have nogen til at markedsføre det for dig? Du har end ikke udviklet det endnu og derfor kan du ikke berette noget som helst om det endelige produkts egenskaber, fordele og kundens udbytte ved at købe dit produkt.
Det kan da godt være at du kan finde distributører eller agenter allerede på dit udsagn om "jeg er ved at udvikle et produkt", men du er 100 gange bedre stillet, når du har et produkt, som er afprøvet og virker fremfor et tankespind, som ikke giver kroner i kassen.
Mit råd til dig er, giv nogle flere oplysninger om produktet, få nogle early-stage investorer ind hvis du mangler kapital og endelig få produktet ud i markedet.
Din tilgang til markedet og investorerne lige nu er ren bullshit og det får du ikke succes med. Vis hvad du kan og vis AT du kan - så skal du nok få investorkapital. Desværre har jeg en ide om, at du tror at investorer er nemme at narre. De kan dog ikke bruge dine ord om, at du har agenter og distributører i alverdens markeder til en rygende fis.
Du skal derimod være ekstremt omhyggelig med, hvem du giver distributør/agentrettigheder, ellers skyder du dig selv voldsomt i foden og får aldrig solgt noget som helst. Er du helt uerfaren med den slags, så find en partner, der kan hjælpe dig inden du ødelægger det hele for dig selv.
Dette er velmente råd. Jeg håber at du lytter til dem.
Med venlig hilsen
Flemming