Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Branding af etableret virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

I mit lønmodtagerjob (for svigerfar) leger jeg lidt med tanken om at gøre noget mere i branding af navn m.v.

Situationen er den, at vi er nr. 1 på nettet på alle relevante søgeord (nej, Mikkel ikke alle, men dem som jeg gider optimere til ), annoncerer for nogle hundredetusinder om året i relevante fagblade, er langt det dyreste "mærke", men  alligevel sælger vi på kanten af, hvad vor produktion kan bære. Vi er vel nok nr. 1 eller 2 foretrukne mærke på markedet, hvis folk ikke skulle tage højde for pengepungen. Virksomheden er 25 år gammel og 90% af målgruppen kender vel navnet. Konkurrencen er ikke meget hård, men det er vel klogt, at cementere sin position alligevel? Hvem kontakter jeg for en snak om branding?

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 22:16
Jeg bliver ekstrem nysgerrig... må vi ikke høre lidt mere om produktet og navnet på mærket???? :-)
Hihi.. halvdelen af tiden jeg bruger på Amino er absolut kun for at få stillet min nysgerrighed!!! *G*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 07:29
Hej Mette,

Hvis det var min egen virksomhed ville jeg uden videre have oplyst navn m.v., men det er det ikke - håber du forstår

Jeg har modtaget et par henvendelser via PM, og tak for det. Dem vil jeg kigge nærmere på og vender tilbage, når det bliver aktuelt. Budgettet er fastlagt for 2006, men november/december skal jeg kigge på nye muligheder for 2007.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)