|
Hej med dig Nummer 4 virker godt. Tydelig tekst og masser af farver, hvilket må være kendetegnende for den aktivitet du har. Hilsen André |
Nummer 2 i række 3 :)
Debat
|
Hej med dig Nummer 4 virker godt. Tydelig tekst og masser af farver, hvilket må være kendetegnende for den aktivitet du har. Hilsen André |
|
Nummer 2 i række 3 :) |
Billige webløsninger!
Hej Janus Jeg er også til den nye variant af nr. 4, men jeg tænker, at det måske kan blive en anelse for løst i sit udtryk med de fire farver for oven sammenholdt med det hårde og kontante ord 'tryksag'. Kunne man forestille sig en variant, hvor ".com" står med halv højde og de fire farvekasser er lagt ovenpå med et lillebitte mellemrum? Det bliver muligvis for sammenpresset, men ".com" skal man nok få læst, selvom højden på bogstaverne halveres. Tror dog at man vil kunne få en meget stempelagtig og genkendelig effekt ved at holde det hele i bogstavlinjen. |
|
Hej Rene
|
|
Korrekt, men netop derfor er der også stor fare for, at der er rigtig mange eksisterende eller kommende tryk-logoer, der vil ligne dit... med mindre du netop vælger at twiste det lidt. Naturligvis må det ikke blive forstyrrende, men da det primært er fagmænd, der vil se sig sure på dit retouch, tror jeg, at look og signalværdi er mere betydende for din målgruppe. |
|
jeg har leget lidt med den, og tilført en ægte farvebjælke, og ændret lidt i fonten:
|
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
|
Hej Janus
Jeg synes bedste om det andet sidste - det er enkelt - og nogen af de andre ligner noget der er set før.
Mvh Lillian Pabst |
|
jeg kan personligt bedst lide nr. 11.. :) |
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
|
Helt personlig hælder jeg mest til 10 el11 |