Jeg har fået designeren til at bygge lidt videre på logo 4, da jeg egentlig også selv er ret glad for det. Mit største problem er at det kun ser pænt ud når det bliver trykt i fuld CMYK - men det lille problem kan jeg godt komme mig over.
Jeg har fået designeren til at bygge lidt videre på logo 4, da jeg egentlig også selv er ret glad for det. Mit største problem er at det kun ser pænt ud når det bliver trykt i fuld CMYK - men det lille problem kan jeg godt komme mig over.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
der er lige lidt omkring afstanden imellem bogstaverne - men han er sat på sagen :)
Hej Janus
Jeg er også til den nye variant af nr. 4, men jeg tænker, at det måske kan blive en anelse for løst i sit udtryk med de fire farver for oven sammenholdt med det hårde og kontante ord 'tryksag'. Kunne man forestille sig en variant, hvor ".com" står med halv højde og de fire farvekasser er lagt ovenpå med et lillebitte mellemrum?
Det bliver muligvis for sammenpresset, men ".com" skal man nok få læst, selvom højden på bogstaverne halveres. Tror dog at man vil kunne få en meget stempelagtig og genkendelig effekt ved at holde det hele i bogstavlinjen.
Det kunne man helt sikkert godt tænke sig. Problemet ved det er jo at de 4 farvekasser jo skal være uden for "firkanten" - da det er sådan det ser ud før du skærer tryksager til efter de er kommet ud af trykmaskinen. Men det skal da helt sikkert prøves af :) - hvis det ser 100 gange bedre skal man jo ikke være for firkantet
Korrekt, men netop derfor er der også stor fare for, at der er rigtig mange eksisterende eller kommende tryk-logoer, der vil ligne dit... med mindre du netop vælger at twiste det lidt.
Naturligvis må det ikke blive forstyrrende, men da det primært er fagmænd, der vil se sig sure på dit retouch, tror jeg, at look og signalværdi er mere betydende for din målgruppe.