Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri trafik ??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-08-2006 17:53:48 Forfatter: Michael V. Svendsen
Et års forbrug er jo heller ikke bare frit fra hylden så tit du lyster, men der følger som regel noget med med lidt mindre skrift, hvor der står ''svarer til'' eller lign.

Jeg ville gerne have den lidt mindre skrift lidt tydeligere frem på ''fri trafik'' sloganet også.

Men andre ord, enten er du nødt til at hoppe med på vognen, eller også er du nødt til at få overbevist din målgruppe om, at fri trafik ikke er fri trafik. Evt. ved hjælp af eksempler på hvor meget din max. båndbredde svarer til.

Oversæt et kontrolpanel komplet til dansk (Behold den engelske version) og sørg så for hjælpetekster ud for alle punkter.

Tak Michael, du har inspireret mig til hvad jeg skal gøre, og jeg vil gøre den lille skrift større, så er min samvittighed osse iorden :) at forsøge at overbevise kunderne i det segment, er nok det samme som at vende en supertanker hurtigt

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:24
Dato: 11-08-2006 22:40:29 Forfatter: RandomAccess

Jeg har lagt mærke til at control panels ikke er noget for den almindelige bruger, men er uundværlig for at gøre livet nemmere hvis du selv vil styre oprettelser. Jeg tror at kun 2 ud af 10 af vores kunder nogensinde har kigget i deres controlpanel. MEN hvis jeg sal oprette et web med SQL MYSQL statistik og 1000 andre småting er et control panel kanon da det gør livet nemmere.

Hej Markus,

Jeg er da blevet enig med mig selv om at der skal et ordentligt CP til, hvaf bruger i?

Rart osse at høre fra en der er i branchen

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 07:39
En lille ting jeg sætter pris på er, at man kan uploade sine filer via sin browser, så når man taster ftp://mitdomæne.dk, så har man direkte adgang til filerne på serveren uden at skulle bruge et ftp-program.

Derudover er en god statistik integreret i cp''et en meget væsentlig ting, samt mailadresse-styring - det er faktisk de eneste ting jeg selv bruger.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:41
Dato: 13-08-2006 00:19:07 Forfatter: Henrik Nielsen
Dato: 11-08-2006 17:53:48 Forfatter: Michael V. Svendsen
Et års forbrug er jo heller ikke bare frit fra hylden så tit du lyster, men der følger som regel noget med med lidt mindre skrift, hvor der står ''svarer til'' eller lign.

Jeg ville gerne have den lidt mindre skrift lidt tydeligere frem på ''fri trafik'' sloganet også.

Men andre ord, enten er du nødt til at hoppe med på vognen, eller også er du nødt til at få overbevist din målgruppe om, at fri trafik ikke er fri trafik. Evt. ved hjælp af eksempler på hvor meget din max. båndbredde svarer til.

Oversæt et kontrolpanel komplet til dansk (Behold den engelske version) og sørg så for hjælpetekster ud for alle punkter.

Tak Michael, du har inspireret mig til hvad jeg skal gøre, og jeg vil gøre den lille skrift større, så er min samvittighed osse iorden :) at forsøge at overbevise kunderne i det segment, er nok det samme som at vende en supertanker hurtigt

Jeg er glad for, at du kunne bruge mine inputs til noget. Jeg glæder mig til at se dit færdige produkt. Jeg er storforbruger af webhoteller, mange gange bare for at tjekke det ud . Det koster lidt, men man bliver meget klogere

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:22
Dato: 13-08-2006 00:24:22 Forfatter: Henrik Nielsen
Hej Markus,

Jeg er da blevet enig med mig selv om at der skal et ordentligt CP til, hvaf bruger i?

Rart osse at høre fra en der er i branchen

Hej Henrik

På vores windows servere bruger vi Helm fra webhostautomation.com, som vi også sælger på OEM basis sammen med vores servere.

En af de gode ting ved Helm er at control panelet kan lave loadbalancing, dvs at du på senere tidspunkt kan sætte en nu server på og systemet finder selv ud af at intgerere den i dine andre servere, desuden (og det er vigtigt) kan webs og indstillinger med få klicks overføres til nyt hardware/server. Og det er guld værd.. det kan jeg love dig.

På vores Linux servere bruger vi PDadmin. Jeg eyntes ikke det er det bedste PLESK kan klart fortrækkes, men det kan alt det det skal, og vi bruger det fordi vi får meget gode priser da vi sælger det sammen med vores servere.

Mvh

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:32
Dato: 13-08-2006 22:41:00 Forfatter: Michael V. Svendsen [QUOTE]Dato: 13-08-2006 00:19:07 Forfatter: Henrik Nielsen [QUOTE]Dato: 11-08-2006 17:53:48 Forfatter: Michael V. Svendsen

Jeg er glad for, at du kunne bruge mine inputs til noget. Jeg glæder mig til at se dit færdige produkt. Jeg er storforbruger af webhoteller, mange gange bare for at tjekke det ud . Det koster lidt, men man bliver meget klogere

Du bliver måske min første kunde??

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:35
Dato: 13-08-2006 23:22:01 Forfatter: RandomAccess [QUOTE]Dato: 13-08-2006 00:24:22 Forfatter: Henrik Nielsen

Hej Henrik

På vores windows servere bruger vi Helm fra webhostautomation.com, som vi også sælger på OEM basis sammen med vores servere.

En af de gode ting ved Helm er at control panelet kan lave loadbalancing, dvs at du på senere tidspunkt kan sætte en nu server på og systemet finder selv ud af at intgerere den i dine andre servere, desuden (og det er vigtigt) kan webs og indstillinger med få klicks overføres til nyt hardware/server. Og det er guld værd.. det kan jeg love dig.

På vores Linux servere bruger vi PDadmin. Jeg eyntes ikke det er det bedste PLESK kan klart fortrækkes, men det kan alt det det skal, og vi bruger det fordi vi får meget gode priser da vi sælger det sammen med vores servere.

Mvh

Jeg har faktisk íkke helt overvejet om jeg vil tilbyde både linux og windows hosting... har i brugt andre systemmer til windows?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)