Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opkøb af tøj til internet butik

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
 Jeg går med tanker om at starte en internetbutik der skal sælge tøj. Men hvordan kommer man i gang med dels at finde de mærker man vil sælge og hvor køber man tøjet. Man kan jo ikke gå på messe før man har en forretning.

Skal man kontakte de enkelte forhandlere eller hvad??

Håber på et svar.

Sofus

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:31
Hvilke mærker vil du sælge?

Du kan jo altid starte med at tage kontakt til IC Companys og Bestseller, så har du jo fat i 15-20 forskellige mærker og så få en snak med dem og eventuelt forhandling af nogle af deres mærker.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 16:17
1. Søg på Amino - der findes mange tråde som denne, med gode svar...

2. Jo, at tage på messe er vejen frem til at få et overblik og få kontakter til producenter/importører. Den messe du skal besøge er CIFF (2 gange årligt)

3 ...der er uhyggeligt mange netshops, så du skal have et koncept der skiller dig ud...

4......og sikkert en kapital over 500K til markedsføring........

-og NB:  Mange leverandører  vil ikke levere til intrernetbutikker

god fornøjelse med projektet

Martin
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:28
Hej.

Jeg er selv startet op med at sælge tøj på internettet. Jeg sidder lige nu og kigger efter messer som jeg kan tage på.

Nu ved jeg ikke hvilke slags mærker du ønsker at sælge, eller om det er herre eller dametøj.

Hvis du er interesseret i at sælge dametøj, kan jeg starte dig med mærker af ClaMal og byConneXion.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Grid Athletics LLC Skrevet kl. 20:09
Hej Sofus,
Du skal lige gøre dig klar hvilke mærker du vil have. Til det ville det at lave en forretningsplan ikke være en dårlig ide. Du kan sætte meget i perspektiv ved at lave sådan en. Dernæst er det bare at kigge på de forskellige mærkers hjemmeside. Her skilter de som regl med en dansk leverandør eller europæisk leverandør. Ellers tag et kig på www.cphvision.dk/companies. Det er den store danske modemesse og alle brands og leverandøre kan ses her.

Skriv en PM hvis du vil have mere support.

mvh

Claus

Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:42
Hej.

Ved godt, at det er længe siden, at du har skrevet - men søger du stadig tøjleverandører?  Jeg har nemlig et firma, som jeg er glad for at handle med, da man ikke skal købe store tøjpartier hjem og man har ombytningsret i 60 dage, så skulle der være noget, som man har købt hjem, som man ikke kan sælge, så kan man få det ombyttet til noget andet. En skøn ting, så man ikke får brændt fingerne. Og der er heller ikke nogen krav om min. køb, man kan faktisk købe tøj ind til sig selv. )

) Labano

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:55
Hej Sofus,

Vi sender dig gladeligt et katalog mm.

Svar på min mail: rl@memberofscandinavia.com

Lad mig høre lidt mere om dine planer....

Vi tales

Rosenberg

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:54
Hej.

Jeg kunne også godt bruge noget hjælp med at finde nogen tøj leverandører helst kendte mærker såsom

Diesel

Tøj fra Bestseller

Dolce and gabbana

Junk deluxe

Levis

Osv. Er interesseret i næsten alt tøj bare det ikke er ukendte mærker her i Danmark.

Håber i kan hjælpe mig mangler kun at finde nogen gode leverandører og få nogen gode aftaler, det sidste jeg nu mangler at finde ud af er om jeg vil starte en internetbutik eller om jeg vil have en forretning.

Dernæst skal der ligges budget for det hele. Er der evt. nogen der ligger inde med sådan et budget for ting man skal tage højde for hvad angår udgifter, selvfølgelig skal jeg ikke have jeres tal osv. men bare et skema med de væsentlig ting jeg skal tage højde for. Vil blive meget glad hvis i vil sende mig en email hvis i kan hjælpe mig med ovenstående.

Og det er endnu mere perfekt hvis du nu selv er en af disse leverandører:0)

PFT

Med Venlig Hilsen

Trendy

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:46
Hej Trendy

Jeg vil gerne hjælpe dig med at forhandle tøj fra by conneXion, og du kan se mere på min webside: http://www.thomasjustesen.dk Derudover vil jeg gerne hjælpe dig med at lave et budget (som er utrolig vigtigt), så kontakt mig via min webside, og vi kan tage den derfra

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:32
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)