hejsa
vi står for at skal have lave´t en ny hjemmeside. vi er et firma der handle med nye og brugte paller, jeg har et par sider som i kan sammenligne med. den skal være nemt at rette i og i skal ligge de fleste billeder ind på siden fra starten, eller i samarbejde med os. vi skal have en pris for selve hjemmesiden inkl. materiale som vi leverer til jer. pris på søgeoptemering, så vi ligger øverst på søgeord som paller-engspaller-europaller-emballage-brugte paller osv. vi skal min være på første side, og gerne i toppen, der findes ikke så mange sider indenfor det, så det burde ikke være så dyrt at få lavet. det siden skal inde holde er firma profil produkter transport nyheder nyhedsbreve tilmelding kontakt dansk/engelsk/evt. norsk svensk
flot forside der ser meget professionelt ud med billede af vores produkter. inde under produkter er der så ca. 10 forskellige undergrupper med f.eks ensgangs paller europaller halvpaller special paller plast paller
den skal være klar indenfor max 3 uger inkl. søgeoptimering jeg ved det er muligt at købe firma navne indenfor bestemte grupper for 500 kr. kan bare ikke huske hvem
ser frem til at høre fra jer
hilsen thomas
|
se f.eks sider som
rorsager.dk
scanpal.dk
dte.dk
osv.