Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbud på simpel hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Vi kan opfylde dine krav, med undtagelse af søgeoptimeringen indenfor 3 uger.
Den tekniske del af søgemaskineoptimeringen vil være iorden, men den svære del tager desværre lidt længere tid.

Jeg vil gerne lave et estimeret pristilbud til dig - hvis du sender mig din email på henrik/a/danskwebinnovation.dk

Ser frem til at høre fra dig.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 18:50

Hej..

Vi laver en gratis hjemmeside til dig på www.msevent.dk

Gå ind og send en ansøgning. og du har dig en 100% gratis hjemmeside lavet efter dine behov

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:52

Stumpz:

Hej..

Vi laver en gratis hjemmeside til dig på www.msevent.dk

Gå ind og send en ansøgning. og du har dig en 100% gratis hjemmeside lavet efter dine behov

Super tilbud Yes

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:56

Hej

Jeg har netop idag færdig gjort et cms system, som jeg har arbejdet på et stykke tid nu. Sælger dig en side for 120 kr om måneden med et unikt design. Super let at opdatere og vedligeholde. Mulighed for at seo optimere alt det man vil. du kan se en demo side på htttp://memedia.dk/meCms hvis du skriver til mig kan du også få et logind til admin delen. Udover cms systemet følger der en vejledning med, ubegrænset support og en lille folder om seo optimering.

Hvis du ikke selv vil lave seo, kan vi også hjælpe med det. Kan ikke garantere du bliver nummer et, men kan garantere at vi ihvertfald vil forsøge at få dig der op!  Hvis du er interesseret i begge dele, eller kun en af delene så skriv endelig en mail til mig. Til philip(snabelA)memedia.dk

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:20

Hej Thomas.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ikke er nået videre mht din hjemmeside.

Mvh

Morten Aagaard Nielsen
morten@e-c-s.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:57

Da vi er nye på nettet tilbyder vi gratis hjemmesider, i en begrænset periode for at få en masse referencer.

Dette er simpelthen tricket.. :)

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)