Vi kan opfylde dine krav, med undtagelse af søgeoptimeringen indenfor 3 uger. Den tekniske del af søgemaskineoptimeringen vil være iorden, men den svære del tager desværre lidt længere tid.
Jeg vil gerne lave et estimeret pristilbud til dig - hvis du sender mig din email på henrik/a/danskwebinnovation.dk
Jeg har netop idag færdig gjort et cms system, som jeg har arbejdet på et stykke tid nu. Sælger dig en side for 120 kr om måneden med et unikt design. Super let at opdatere og vedligeholde. Mulighed for at seo optimere alt det man vil. du kan se en demo side på htttp://memedia.dk/meCms hvis du skriver til mig kan du også få et logind til admin delen. Udover cms systemet følger der en vejledning med, ubegrænset support og en lille folder om seo optimering.
Hvis du ikke selv vil lave seo, kan vi også hjælpe med det. Kan ikke garantere du bliver nummer et, men kan garantere at vi ihvertfald vil forsøge at få dig der op! Hvis du er interesseret i begge dele, eller kun en af delene så skriv endelig en mail til mig. Til philip(snabelA)memedia.dk