Der findes rigtig mange remote backup løsninger. prisen spænder jo helt fra 20 - 1000 kr pr måned. Men jeg syntes ikke at 3-4 kr pr gb er helt hen i vejret.
Jeg ville dog tilbyde at lave pakker som hedder
5 gb = 20 kr
10 gb = 40 kr
15 gb = 50 kr
20 gb = 60 kr
osv.
Det er sådan de fleste steder jeg har kendskab til gør.
Tillid er et væsentligt spørgsmål i en backup sammenhæng.
Jeg ved ikke om det virker uprof at sælge til de priser - men man skal vel under alle omstændigheder forholde sig til størrelser som nordic-backup - og DropBox med videre når man prisætter...
Skal jeg have taget backup af noget af betydelig størrelse synes jeg det ender dyrt ift amerikanske priser - men meget billigt ift danske priser.
Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.
efter en lidt mere grundig SWOT analyse er jeg kommet frem til at der nok er lidt for mange spillere på det markede til at man reelt har en chance uden venturekapital..
bla. er bzcure og keepit.dk allerede nu under mine priser..
efter en lidt mere grundig SWOT analyse er jeg kommet frem til at der nok er lidt for mange spillere på det markede til at man reelt har en chance uden venture kapital..
bla. er bzcure og keepit.dk allerede nu under mine priser..
desværre.. øv øv.. tilbage i tænkeboksen...
Det er altid træls at finde ud af at der er for stor konkurrence. Men det er ikke så skidt at det ikke er godt for noget. Pga. dit grundige forarbejde har du fundet ud af det ville være penge ud af vinduet at starte projektet. Og du vil derved have tabt alle dine penge. Så det er den helt rigtige måde du har arbejdet på. Der skal nok komme en anden ide til dig - somehow :D