Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville i betale for online (remote) backup ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

har længe gået og finpudset på mit eget udviklede backup software (grundet utilfredshed med eksisterende alternativer)

min nuværende businessplan operere med en udsalgspris på mellem 3 og 4kr pr gb, uanset om det er til erhverv eller private...

Selve teknikken er placeret i en af de større hostingspilleres "cloud" og er med individuelle bruger krypteringer

ville i som mindre virksomhed stole på en backup udbyder med så lav en pris ? og hvad som privat person ?

Mvh AN

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57

Der findes rigtig mange remote backup løsninger.
prisen spænder jo helt fra 20 - 1000 kr pr måned. Men jeg syntes ikke at 3-4 kr pr gb er helt hen i vejret.

Jeg ville dog tilbyde at lave pakker som hedder

5 gb = 20 kr

10 gb = 40 kr

15 gb = 50 kr

20 gb  = 60 kr

osv.

Det er sådan de fleste steder jeg har kendskab til gør.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 14:16

Tillid er et væsentligt spørgsmål i en backup sammenhæng.

Jeg ved ikke om det virker uprof at sælge til de priser - men man skal vel under alle omstændigheder forholde sig til størrelser som nordic-backup - og DropBox med videre når man prisætter...

Skal jeg have taget backup af noget af betydelig størrelse synes jeg det ender dyrt ift amerikanske priser - men meget billigt ift danske priser.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:53

Tak for jeres input..

efter en lidt mere grundig SWOT analyse er jeg kommet frem til at der nok er lidt for mange spillere på det markede til at man reelt har en chance uden venture kapital..

bla. er bzcure og keepit.dk allerede nu under mine priser..

desværre.. øv øv.. tilbage i tænkeboksen...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04

AN72:

Tak for jeres input..

efter en lidt mere grundig SWOT analyse er jeg kommet frem til at der nok er lidt for mange spillere på det markede til at man reelt har en chance uden venture kapital..

bla. er bzcure og keepit.dk allerede nu under mine priser..

desværre.. øv øv.. tilbage i tænkeboksen...

Det er altid træls at finde ud af at der er for stor konkurrence. Men det er ikke så skidt at det ikke er godt for noget. Pga. dit grundige forarbejde har du fundet ud af det ville være penge ud af vinduet at starte projektet. Og du vil derved have tabt alle dine penge. Så det er den helt rigtige måde du har arbejdet på. Der skal nok komme en anden ide til dig - somehow :D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)