Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook "shark" søges!!!!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Blandt alle jer kære Amino´er er der sikkert en eller 2 der virkelig er eksperter i at sætte en proffesionel fanside op og her mener jeg ikke at oprette siden med de mest elementære ting, men mere at få den sat op så den bliver virkelig proffesionel med specielt tilrettede faneblade ala officekonsulenternes osv. Er der nogen herinde der er ekspert heri og bor i nærheden af Fredericia? Isåfald vil jeg gerne hyre dig til at lære mig et par tips Big Smile

Dbh
Jørgen

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 21:10
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:14

Der er da en rediger knap?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 21:18

Ja, det fandt jeg lige ud af. Man lærer noget hver dag, ha ha! Tak for info Brian Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 14:08

Hej Jørgen!

Jeg mener personligt ikke der findes en EKSPERT inden for Social markdsførings området (endnu)
Men jeg der findes nok personer der ved mere end andre, og måske er tæt på at blive ekspert inden for området..

Anyways.

Jeg kan måske hjælpe dig med noget rådgivning hvis det skulle være.
Jeg har rimelig godt fat og styr på mange af de sociale medier - Kontakt mig evt på mathias@greenex.com

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:41

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 13:43

Reed:

Hej Jørgen!

Jeg mener personligt ikke der findes en EKSPERT inden for Social markdsførings området (endnu)
Men jeg der findes nok personer der ved mere end andre, og måske er tæt på at blive ekspert inden for området..

Hej Mathias,

Der tager du helt fejl.

Der findes mig bekendt 4-5 mennesker i Danmark, som helt klart kan kalde sig eksperter indenfor sociale medier. Thorborg har interviewet en enkelt på Thorborg.tv - men de fleste holder sig for sig selv og laver pæne 7-cifrede overskud årligt på enten at sælge ud af deres viden til andre eller til at udnytte i egne regi. Da det ikke er i disse menneskers interesse at dele ud af deres viden til en bred skare af befolkningen, så er de ikke særlige synlige i mediebilledet, men tro mig, de findes derude.

Ha´ en rigtig god dag,

Med venlig hilsen
Robin Roy Hansen

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:07

Henriette Weber:

Hej Jørgen - jamen jeg vil da godt kalde mig selv for en social marketing ekspert nu når du spørger =) - hvad/hvem skal siden laves for og hvad havde du tænkt dig skulle være det værdiskabende og bemærkelsesværdige for facebook brugerne ved netop din page ?

Du kunne også checke ud hvordan jeg selv gør det på med min egen virksomhed facebook =)

eller tage samtalen videre på mail henriette at toothlesstiger . com

venligst

Henriette

Hej Henriette
Mange tak for tilbudet, men med al respekt så ser jeg ikke noget på din fanside, som ikke er standard elementer fra Facebook. Alt dette har jeg styr på. Nej det jeg ønsker er at få lavet en speciel tilrettet side ala det Officekonsulenterne f.eks. har lavet på deres fanside. Altså specielle faneblade og layout/opsætning, som ikke bare er Facebook standard elementer og hvis man så derudover måske kan generere noget design som giver genkendelighed til ens hjemmeside, så vil det være endnu mere super. Alt dette kræver noget html programmering, som jeg ikke pt mestrer :o)

Dbh
Jørgen

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:17

Hej Jørgen, jamen det kommer jo an på hvordan man vil have det =)

Tror faktisk også jeg læste lige hurtigt nok over dit indlæg da jeg egentlig troede at det var mere det virale i facebook du kiggede efter... =)

- jeg vil gerne have standardopsætningen da jeg mener at den passer bedst til facebook - indtil videre...

Men jo det kræver lidt html programmering og noget indsættelse af tables og billeder. 

held og lykke med det ihvertilfald

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:25

Tak for det Henriette!

Ja alt er jo et spørgsmål om smag. Jeg vil bare gerne have lavet en side der giver mig lidt ekstra muligheder :o)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)