Blandt alle jer kære Amino´er er der sikkert en eller 2 der virkelig er eksperter i at sætte en proffesionel fanside op og her mener jeg ikke at oprette siden med de mest elementære ting, men mere at få den sat op så den bliver virkelig proffesionel med specielt tilrettede faneblade ala officekonsulenternesosv. Er der nogen herinde der er ekspert heri og bor i nærheden af Fredericia? Isåfald vil jeg gerne hyre dig til at lære mig et par tips
Jeg mener personligt ikke der findes en EKSPERT inden for Social markdsførings området (endnu) Men jeg der findes nok personer der ved mere end andre, og måske er tæt på at blive ekspert inden for området..
Anyways.
Jeg kan måske hjælpe dig med noget rådgivning hvis det skulle være. Jeg har rimelig godt fat og styr på mange af de sociale medier - Kontakt mig evt på mathias@greenex.com
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Hej Jørgen - jamen jeg vil da godt kalde mig selv for en social marketing ekspert nu når du spørger =) - hvad/hvem skal siden laves for og hvad havde du tænkt dig skulle være det værdiskabende og bemærkelsesværdige for facebook brugerne ved netop din page ?
Jeg mener personligt ikke der findes en EKSPERT inden for Social markdsførings området (endnu) Men jeg der findes nok personer der ved mere end andre, og måske er tæt på at blive ekspert inden for området..
Hej Mathias,
Der tager du helt fejl.
Der findes mig bekendt 4-5 mennesker i Danmark, som helt klart kan kalde sig eksperter indenfor sociale medier. Thorborg har interviewet en enkelt på Thorborg.tv - men de fleste holder sig for sig selv og laver pæne 7-cifrede overskud årligt på enten at sælge ud af deres viden til andre eller til at udnytte i egne regi. Da det ikke er i disse menneskers interesse at dele ud af deres viden til en bred skare af befolkningen, så er de ikke særlige synlige i mediebilledet, men tro mig, de findes derude.
Ha´ en rigtig god dag,
Med venlig hilsen Robin Roy Hansen
GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier. Europas største annoncør på Facebook i 2010.
Hej Jørgen - jamen jeg vil da godt kalde mig selv for en social marketing ekspert nu når du spørger =) - hvad/hvem skal siden laves for og hvad havde du tænkt dig skulle være det værdiskabende og bemærkelsesværdige for facebook brugerne ved netop din page ?
eller tage samtalen videre på mail henriette at toothlesstiger . com
venligst
Henriette
Hej Henriette Mange tak for tilbudet, men med al respekt så ser jeg ikke noget på din fanside, som ikke er standard elementer fra Facebook. Alt dette har jeg styr på. Nej det jeg ønsker er at få lavet en speciel tilrettet side ala det Officekonsulenterne f.eks. har lavet på deres fanside. Altså specielle faneblade og layout/opsætning, som ikke bare er Facebook standard elementer og hvis man så derudover måske kan generere noget design som giver genkendelighed til ens hjemmeside, så vil det være endnu mere super. Alt dette kræver noget html programmering, som jeg ikke pt mestrer :o)