Feedback ønskes på www.copenhagen-tourist.com
Tilmeldt 29. Nov 08
kimse78
Skrevet
03-06-2009 kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Aminoer
kunne godt tænke mig lidt feedback på det site jeg har siddet og arbejdet på - sitet hedder www.copenhagen-tourist.com
Sitet startede som en sjov ide, at jeg og min kæreste ville cykle rundt i københavn og finde alle de hemmelige steder.
Ideen udviklede sig efterhånden til, at udarbejde en online guide, som alle kunne ta del af, både lokale, turister, venner og bekendte.
Hvad synes i om sitet både mht. layout og indhold?
Kom med jeres ris / ros
På forhånd tak for hjælpen
Venlig hilsen
Kim
Svar
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Christian P. Olsen
Skrevet
03-06-2009 kl. 20:57
Svar
Tjaeh... jeg ville nok starte med at lægge et baggrundsbillede ind af Københavns egen "skyline" eller lignende ... D´oooohhh
chr
Svar
Tilmeldt 29. Nov 08
kimse78
Skrevet
03-06-2009 kl. 22:20
Svar
Ja den havde jeg nok set komme
Nu skal det ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke er den store designer - og at baggrundsbilledet er en site template.
Men du har ret - det er et klart forbedringspunkt, som jeg dog nok vil nedprioriterei første omgang
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Steven Zacho
Skrevet
03-06-2009 kl. 22:25
Svar
Synes siden er rimlig fin..
Baggrundsbilledet skal rettes ja, måske til noget lysere.
I skal da have navnet på siden til at fremgå??? Eller har jeg overset det..
Lidt mindre artikler så man kan få et overblik over flere seværdigheder.. Derefter skal man kunne klikke sig ind og læse yderligere.. Evt en menu hvor man vælger mellem museums, parker, vandsport, historiske seværdigheder m.m... Lidt mere overskuelighed.
Menuen med jeres adwords skal være smallere, det ser lidt kikset ud.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
03-06-2009 kl. 22:30
Svar
Jeg syntes menuen i toppen er for mørk. Jeg vil lave den noget lysere - så¨den vil fremstå mere indbydende.
Jeg syntes også adsense reklamerne i venstre side er forstyrrende. Jeg kan bedst li at de sidder i højre. Det kan også godt være det bare er mig.
Jeg syntes at de mørke farver er helt malt placerede på reklamen. Lav reklamen helt hvid - og så med sort tekst som standard.
Og så ligeledes have en side der hedder "conctact" så man kan skrive en mail til jer - om nødvendigt. Eller sjovt - sødt projekt :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
SIranee
Skrevet
03-06-2009 kl. 22:54
Svar
Syntes det ser godt ud.
ny baggrund, ja måske.
god ide
Det der cable park ser godt ud
lav os få en masse aktiviteter på
:-D
Svar
Tilmeldt 29. Nov 08
kimse78
Skrevet
04-06-2009 kl. 18:35
Svar
Zacho - du har ret, jeg må se at få lavet et logo - mht. menuen har jeg tænkt mig at lave den til dropdown m. underpunkter, når der er lidt flere artikler
Lars - du har ret med farvene, tanken var at den hvide baggrund til reklamerne skulle være transperant, så kun det blå kunne ses, desværre ikke så let som det lød, jeg må læse lidt mere op på customisering af joomla templates :) About/Contact siden er mere lige til, kommer snarligt
Siranee - Tak!, aktiviteter på vej :)
Tak for alle jeres tilbagemeldinger!
Mvh
Kim
Svar