Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler ved online konkurrence

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Nu er det sådan at jeg er kommet i besidelse af et domæne der er genialt til at lave online konkurrencer med, og jeg har i længere tid gået med en ide om at prøve at lave nogle konkurrencer over SMS. Nu er mit spørgesmål så angående Jura. Må jeg som privat person starte en konkurrence op, hvor at det fungere ved at man sender en SMS ind til et nummer jeg har og tager for overtakserede SMS. Skal jeg søge nogle steder for at få lov, eller må jeg bare gå ud og gøre det? Hvad med lodtrækning blandt dem der har indsend, må jeg også gerne selv stå for det eller skal jeg få nogle andre til det?

Skal lige siges at der ikke er tale om penge præmier, men man skal betale via en overtakserede SMS.

Håber i kan hjælpe mig..

Mvh Kristoffer

ps. Hvis der er nogle der kender nogle gode udbydere af overtakserede SMS'er må i gerne skrive..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 17:31

Tak skal du havde lige sådan et svar jeg manglede..

Mvh Kristoffer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:51

Kan desværre kun svare på det, så håber andre kan give et konstruktivt svar på det andet. Ved bare at dem der udbyder overtaksering kun gør det til firmaer og organisationer...

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 18:24

Kristoffer:
ps. Hvis der er nogle der kender nogle gode udbydere af overtakserede SMS'er må i gerne skrive..

Unwire.dk skulle være ret okay... :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 18:59

Hej Kristoffer,

Der skulle ikke være noget i vejen for at udbyde konkurrencer, som privatperson. En helt anden ting er, om du kan få en aftale i hus med en SMS udbyder som privatperson. Vi i inmobile ApS har valgt kun at handle med registrerede virksomheder pga. vores sikkerhed.

Du skal ikke søge nogen steder for at få lov til at udbyde en konkurrence. Der er blot nogle krav, som skal overholdes ved konkurrencer.

Hvis konkurrencen ikke retter sig mod børn og unge, må konkurrencen ikke overstige en samlet overtaksering på 75 kr. pr. mobilnummer pr. døgn. Den enkelte besked må max overtakseres med 12 kr. Hvis konkurrencen derimod er rettet mod børn og unge, må der ikke overtakseres med mere end 12 kr pr. døgn og konkurrencen må max overtakseres med 75 kr. Dvs. en konkurrence kan ikke benyttes som et fortløbende abonnement.

Nu hvor du ønsker at udbyde flere forskellige konkurrencer på en hjemmeside, så er det meget vigtigt, at hver enkel konkurrence adskiller sig væsentligt fra hinanden ellers anses alle konkurrencerne for at udgøre en samlet konkurrence!

Udover ovenstående krav, så skal der tydeligt fremgå hvem som udbyder tjenesten og om der er fortrydelsesret. Dvs. navn, adresse, post nr., by og tlf. nr.

Det er muligt at udtrække vindere automatisk fra vores system blandt alle deltagere og alle deltagere, som har svaret korrekt. Der er ikke nogen lovbestemmelser på området, som forbyder dig selv i at udtrække vinderne i dine konkurrencer.

Vi kan sagtens levere en sådan løsning, hvor du kan oprette forskellige SMS konkurrencer fra vores system.

Jeg håber ovenstående besvarer dine spørgsmål.

Med venlig hilsen Søren Larsen

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 19:02

Hej, alle sammen

Så tror jeg, at jeg fik de svar jeg søgte tak skal i havde alle sammen..

Og Søren vender muligvis tilbage til dig på et tilbud. Er der mulighed for at integrer jeres system i PHP?

Mvh Kristoffer

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 19:32

Hej igen Kristoffer,

Det kan sagtens lade sig gøre at integrere et PHP-kodet system med vores API.

Jeg vil se frem til at høre fra dig. Du kan fange mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon 88 33 66 99.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)