Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mine billeder utydelige?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige fået en masse produkt billeder fra min fotograf. Jeg ved ikke om det er mig, der er ved at blive skør, men jeg synes billeder bliver vildt utydelige når jeg uploader dem?

eks. http://www.finefashion.dk/group.asp?group=151

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16

Det synes jeg nu ikke … men den sorte står selvfølgelig tydeligere end den hvide, som gerne måtte få en skygge lagt på, så den var nemmere at se …

Fra Lyngby
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:56

Billedredigeringen kunne godt være bedre.

NJS

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:58

Jeg må give dig ret, de fremstår en lille smule uskarpe...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:00

Jeg synes de er meget fine. Det er klart at hvis du har fået flotte højtopløselige billeder - så sker der en forringelse når de loades op i shoppen og ikke må fylde så meget.

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03

Uskarpe vil jeg heller ikke kalde dem. Jeg giver Helle ret i, at det er flotte billeder. Om de er optimeret til brug på en webshop, er nok nærmere spørgsmålet. Jeg ville personligt vælge at gøre dem mere kontrastfulde.

Billeder til udstilling, tryk og web skal ikke være de samme – der skal tages hensyn til, hvilket medie der er slutresultatet.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 16:12

Bettina er det noget jeg selv kan gøre uden at have noget redigerings program?

Filerne er JPEG?

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:16

Jeg synes heller ikke, de er deciderede uskarpe (med undtagelse af den røde - rødt bliver ofte komprimeret forfærdelig dårligt), men alle thumbnails virker som om de har fået en indsprøjtning grå - når man ser dem i fuld størrelse, står farverne korrekt igen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Der findes vist gratis redigeringsprogrammer – hvad de hedder osv ved jeg ikke noget om. Men ellers nej - der skal et program til…

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:20

for mig ser de skarpe ud, fin opløsning, ikke pixelerert, og fine farver. det eneste problem som jeg kan se er at fotografen enten har haft for høj iso da billederne blev taget eller også har man i psd givet dem et kornet filter. for korn er der og det er det der gør at billederne ser en smule grå, eller hvid prikket ud

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)