Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs hjælp søgs

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Her i vores kontorfællesskab sidder min nabo med denne side http://www.ecmidt.dk/index.html , den kunne han godt tænke sig at få en vurdering på, hvad der skal gøres for at få den til at ranke bedere på google m.m

Siden er lavet i publisher og der er noget skjult tekst i bunden af forsiden.

Vi søger lidt punktvis hjælp, eller et godt bud på at få siden omstruktureret :-)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:14

1. punkt i skal have rettet: aldrig skjult tekst! Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:15

Jacob Leander Christensern:

1. punkt i skal have rettet: aldrig skjult tekst! Smile

2. punkt alt tekst indhold som html og ikke billeder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til at starte med ville jeg slette ALT den skjulte tekst.

Skriv en RIGTIG, og ORDENLIG tekst. Til kunden ikke til Google. Det det er direkte imod Googles retningslinjer og i risikerer og blive fjernet helt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ud over det der er nævnt skal du skaffe dig noget indhold på din side, og her snakker jeg indhold til kunden. 

I skal også have en røvfuld links, for som det ser ud nu har i ikke meget at byde på.

Jeres side er på ingen måde optimeret, og de mangler hæftigt på ALLE punkter. Ud fra det i har laver indtil nu, vil jeg klart benytte mig af en med viden hvis i ønsker en forbedring. det i laver skader jer selv.

Giver gerne et godt tilbud

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:31

Hej Torbjørn

Hvis jeg var jer, så vil jeg skrotte siden og starte forfra på den.  Der er kun 4 (+ sider for hver annonce) sider som nemt kan laves i et CMS. Hvis der bruges Umbraco (www.umbraco.org) vil dette kunne tage 1-2 dage med installering af systemet.

Ellers kan man naturligvis vælge andre systemet.

Alternativt kan siden også inden for 1 dag sættes op i HTML (fordelen ved et CMS er at det kan udvides løbende og der kan komme nye sider til).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ville også starte forfra med hele siden. Og så tage noget pro rådgivning med på vejen.

Efter at have kigget lidt på det, så er det alt der mangler eller er forkert.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02

Nu er jeg ikke SEO-ekspert...Men ved at det mildest talt er håbløst for google at finde ud af hvad siden handler om, hvis al teksten er lavet som billeder!

Så det eneste google reelt kan læse på siden - det er den ulovlige skjulte tekst og de få liks. Det er et ret stort problem i forhold til sidens søgeoptimering.
Det eneste tidspunkt man skal lave tekst om til billeder, er når der skal laves noget tyografi med nogle specielle fonte, der ikke er std. på alle maskiner. 

Som der er sagt flere gange så få lavet en ny side fra bunden af. Vil anbefale at bruge Wordpress til opgaven - det system er kendt for at være "google-venligt" :) og så er det, efter min mening, det mest brugervenlige CMS til dato.

*Jeg kan godt hjælpe med en wordpress-løsning hvis det har interesse. Send en mail og få et uforpligtende tilbud med det samme :)

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:12

Siden skal laves om, helt fra bunden, Nyt google venligt Design, bedre integreret SEO. Hjemmesiden kan bygges op i statisk HTML eller med CMS modul så der kan rettes i tekst siderne og oprette/slet/rediger Boliger direkte fra en Administation. Hvilket kræver lidt mere af webhotellet. og af ham der skal lave siden.

Jeg koder selv i ASP.NET, samt MSSQL 2005. "Hvis det siger dig noget :)"

Jeg vil gerne hjælpe med opgaven, hvis der er brug for det.

du kan Sende mig en mail på Kasper_lau@hotmail.com eller kontakte mig på tlf: 23660395
Du skal også være velkommen til at modtage nogle Links på sider som jeg har lavet.

Mvh
Kasper Lauritsen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:06

Hej

Hvis den skal kunne findes via google, så er det vist en ommer....

Det gode er at et CMS site til formålet ikke burde koste det vilde...

Siden er langtfra det grimmeste jeg har set, fin enkel, men ville stadig ikke tage skade af et besøg fra en designers hånd...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)