Jeg ved ikke om det bare er mig, men lige umiddelbart når jeg kommer ind på din side, ligner det mere brandets hjemmeside - og ikke en webshop der sælger. Ellers kunne jeg godt efterspørge en mande- og en damekategori, så det er lidt nemmere at finde rundt i.
Når man så har lagt noget i indkøbskurven, kunne det være lækkert, hvis man kunne se hvor mange penge, man har lagt i kurven for oppe i toppen - eventuelt over banneret.
Ellers synes jeg, at din side ser rigtigt flot og harmonisk ud :-)
Med venlig hilsen Mads
interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing
Rent design messigt syntes jeg det er smukt. Rigtig nok som nævnt at der fokuseres mere på branding en på produkter, hvilke nok burde være omvendt, men jeg kan nu godt lide det rent personligt, spørgsmålet er om andre også kan. Og vigtigs af alt dine kunder.
Sk*de flot hjemmeside du har. Den ser nærmest "for" proffesionel ud til at være en webshop. Men det skal du være glad for!
Der er god harmoni mellem flash og css. Det eneste jeg måske kunne efterspørge var en :hover effekt på galleri knappen i menuen (det kan godt laves i ren css)
Held og lykke med shoppen, håber du sælger en masse
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Der gik 15 sek inden jeg fandt ud af hvad i sælger.
Det kan være nok til at folk når at klikke væk fra jeres side.
Jeg tænker ikke umildbart at det er en webshop i har - jeg tænker mere en blog - da der er rigtig mange forstyrrende elementer, som baggunds billeder af forskellige slags. Jeg vil fjerne alt støj og få produkterne i fokus - så det skriger af "TÆRKÆDER" -
Syntes i har nogle fede produkter - så vis dem på bedste vis. Og som nævnt i ovenstående indlæg. En kategori for "men" "women"
Personligt syntes jeg også produkt fotos skal være taget på samme baggrund - da dette giver mere ro for øjnene. Så ville jeg blot vente med at vise de andre fede billeder i har fået taget med forskellige rå baggrunde, hvis man vælger at klikke på et produkt.
Tak tak for de fine ord om hjemmesiden - ris som ros- er også meget glad for siden men vi arbjeder som sagt hele tiden på at gøre den endnu bedre. Og Ja nemlig vi har også overvejet her meget snart at inddele i Men / women / Unisex - Så nu ligger det vist fast at det gør vi da.
Vi har prøvet at finde en balance så vi kan bruge siden som "Brand" og altså et vindue ud ad til, men samtidig med den funktion, at det også er en webshop - så ja den balance vil jeg lige kigge en gang på, så webshoppen heller ikke blir overset da
Endnu engang tak for de fine ord om sitet.... Jeg vil tænke over jeres overvejelser og klø på for at gøre sitet endnu bedre Vi åbner forresten også butik i sankt peder stræde 17 - samme koncept. Dette vil nok også afspejles på hjemmesiden inden længe.
Send endelige mange flere svar, ris &ros, kreative ideér, samarbejds-ideér og nysgerrige kommentarer på denne tråd.
Regner med at du svarer når man skrive i dit indlæg - har ikke været så heldig med at få svar fra dig over mail
Hvad skete der lige med det logo vi aftalte at jeg skulle lave til jer? Ved godt det er lang tid siden (var vidst lige blevet selvstændig), men var jo igang med arbejdet og så "forsvandt" du bare..?
Hvis du kan finde tid til det så send mig lige en PM...
Flot hjemmeside hvor der er tydeligt er brugt meget energi på at kæle for detaljerne! Den falder ikke direkte i min smag (for mørk) men jeg er heller ikke i jeres primære kundegruppe ...
Jeg har en enkel designmæssig anke. Jeres top-banner er for stort på kategori og
produktsider. Det fylder over 33% i højden på min bærbares 17" skærm
(opløsning1680x1050). I Chrome er det lige før det går an, men den er
ikke mange der bruger.
I indkøbskurven faldt jeg over denne tekst som kan skræmme en kunde væk: [...] under forudsætning af, at varerne er på lager og er dette ikke tilfældet vil De få besked via e-mail, og bestillingen vil blive sendt uden de pågældende varer, der er i restordre.[...] Det lugter lidt af dårlig kundeservice. Kan i ikke levere hele ordren bør i kontakte kunden og give denne mulighed for at annullere hele ordren. De færreste vil annullere, men giv dem muligheden!
Videre i betalingsprocessen holder jeres leverings- og handelsvilkår slet ikke. Har PBS accepteret at i henviser kunden til at "se under forsendelse angående alt [...] ??? I øvrigt er det for nyligt blevet NO-NO at tage forbehold for prisændringer/prisfejl. Tag forbehold for udsolgte varer i stedet
Jeg forstår heller ikke hvorfor i har valgt kun at tilbyde betaling med
dankort og VISA/Electron. Når i nu har kreditkortløsningen er det vel lidt
uhensigtsmæssigt at vinke farvel til kunder med andre betalingskort som
Mastercard, Maestro osv.
Og så har i da vist et lille problem med momsen. 6,60 kr moms på en vare til 599 ???
I bør også sætte en 301 redirect op fra non-www til www. Thomas Rosenstand har lavet en ">god lille youtube video derom.
- og endelig skal i have ryddet op i koden. 471 valideringsfejl på forsiden og 1756 valideringsfejl på en kategori side gavner nok ikke ligefrem SEO-mæssigt.
Mange tak for jeres indputs - Vi vil overveje jeres ideér - Jeg har nemlig selv overvejet om siden er lidt for mørk (i kan melde jer på nyhedsbrevet - så kan i se om jeres justeringer kommer med i næste ombæring) og med hensyn til det tekniske+Seo koder- er det ikke helt min stærke side;-) men jeg vil bestemt sende det videre til ham der styre dette.. endnu engang mange tak...
Rene - jeg sender dig en PM :-)
Flere med indputs & kommentarer og andet at bemærke, kreative ideér? Skriv endelig...