Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside, CMS skabelon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har allerede en hjemmeside, men vil gerne i gang med at lave en ny. Jeg vil have lidt bedre design og anden tekst bl.a.

Jeg kan godt lide selv at sidde og arbejde med det, men vil gerne købe en skabelon. Når den så er sat op og fyldt ud skal den overtage min gamle side. Det er for eksempel her det bliver lidt kryptisk for mig.

jeg har set simpelside.dk, men deres udvalg i skabeloner er ikke så stort. Jeg modtager gerne gode råd ang.:

- hvor skal/kan jeg købe en god skabelon?

- er der noget jeg skal tale med min web-host om?

- skulle det være et problem at jeg gerne vil lave infor på engelsk og russisk også?

Jeg har kun arbejdet med frontpage (ja, jeg ved jeg er en uddøende race, og yngre IT nørder står af her!!) men jeg går ud fra at CMS er det smarteste at gå i gang med ikke?

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:52

Hej Caroline,

Du kunne kige lidt på http://www.templatemonster.com/ de har nogle rimlige fede nogle, til nogle okay priser..

Mvh Kristoffer

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:18

hej, ellers kan du kigge på oswd.com eller oswd.org

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:25

Jeg tror også du vil have godt af at få lavet et CMS, som du kan gå ind og tilføje tekster og rette i eksisterende tekster osv.

Men du siger, at CMS er det nye, og du vil gerne have en template hertil.
Jeg ved ikke om, du er klar over, at der findes mange forskellige CMS'er allerede? CMS står for Content Management System, og som sagt er der allerede flere forskellige systemer at vælge imellem.

Her er nogle eksempler på de systemer, der findes nu:
wordpress,
joomla,
Typo3,
CMS Made Simple,
osv.

Der er også allerede lavet en del templates (dvs. designs) som du kan bruge til dit CMS.

Hvilket system su skal vælge, afhænger meget af, hvilket indhold du gerne vil have i, men de fleste systemer kan dog trods alt det meste, selvom de måske er skabt til noget bestemt f.ek.s meget tekst og ikke så mange billeder...

Det skulle ikke blive et problem, at du ønsker flere sprog.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:27

Hej Caroline

Jeg vil gerne hjælpe dig med at opsætte dit nye CMS, og i samarbejde kan du få din skabelon lige som du ønsker det.

Flere sprog er ikke noget problem.

Jeg kan opsætte det på min test server, og når den er parat, kan den overføres til din host.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 19:28

Jeg er studerende og kan tilbyde dig et allertiders CMS system som er super brugervenligt, Google-venligt og prisbilligt.

Mail: Jacob@jau.dk

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 22:23

Hej Caroline,

Hvilket CMS har du overvejet at bruge? Der findes forskellige templates til de forskellige CMS-systemer.

http://www.joomlart.com/ har nogen ret flotte - meget billige - templates til både Joomla og Magento.

God fornøjelse :-)

Med venlig hilsen
Christian, Reklamebureauet Emaze

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)