Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momsregistreret under 18?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg har i noget tid overvejet at blive momsregistreret. Jeg er endnu ikke fyldt de 18, hvilket mange siger er lidt besværligt så. Men forleden ringede jeg til EogS, og damen jeg snakkede med fik det til at fremstå sådan, at jeg enten skulle have tilladelse fra amtet eller bare min værges underskrift?

Er det virkeligt så nemt - at min værge bare kan skrive under? Ser meget frem til at høre fra jer - da jeg er meget i tvivl. Det er ikke en løsning at lade mine forrældre blive momsreg. for mig, da min Far allerede er momsreg.

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21

Hej Jesper!

Vi har jo i fællesskab været gennem denne øvelse, så jeg mener det er vejen frem.

Skader dog nok ikke at høre om andre Aminoer er enige/har noget at tilføje.

Hilsen

Peter

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:29
Korrekt - tror selv det er vejen frem. Det er bare hvordan?

// Jesper Skov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 02:48
Umiddelbart mener jeg blot at værgen skal skrive under, og så er du kørende... Men der er selvfølgelig en del jura du lige skal undersøge først, hvis du går konkurs er det så din værge der hænger på regningen etc..

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 5. Jul 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:18
Hejsa Jesper

Nu er jeg selv naesten lige fyldt 17, og startede selv op i Oktober sidste aar.

- saa vidt jeg ved, saa kan du goere det paa begge maader. Jeg skulle personligt soege via statsamtet, mens jeg kender en fra Naestved, der fik sin foraeldre til, at skrive det under. Saa vidt jeg erinder, saa stod hans firma i hans fars navn til han fyldte 18, mens mit eget staar i mit navn.

Jeg ventede ca. 1-2 maaneder paa statsamtets beslutning.

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 02:48

Hvis du vil have et svar er det vil bare at ringe til Erhvervs og selvskabsstyrelsen - kik på www.cvr.dk <--- Der står deres nummer nok

Men ellers ring til SKAT - hvis du har tålmodig til at vente og evnen til at få 10 beskide og 15 forkerte svar hehe

Held og lykke med det

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)