Jo tak, vi forventer også meget af de nye lande. Det bliver drøn spændende og se, om de kan lide den danske stil
Vi tænker HELE tiden på hvem vores målgruppe er, det er drøn vigtigt. Derfor er vi også begyndt at benytte modeller, som ligger godt op til vores primære målgruppe. Og hvor de helt unge, måske kan se lidt op til.
Vi har ikke fokuseret på Twitter, da vi ikke rigtig mener at vores primærer målgruppe bruger dette så meget. Vi har ikke brugt Ungdomsblade eller Boogie, fordi vi ikke kan tracke om vi får noget ud af det. Det nemlig uhyr vigtigt for os, at vores penge går til noget vi kan se der virker - og der er desværre mange offline medier som er sværer at tracke. Facebook fanside har vi gjort meget brug af. Forskellige blogge og communities omtaler os.
I kan være meget stolte af jeres shop, det er et godt projekt I har startet. Vi har 1/2 års fødselsdag om 4 dage & kan ligeledes takke alle jer aminoer for de mange fejl vi slap for at lave :D
Glæder mig til at se hvor mange lande i sælger til på jeres 2 års fødselsdag!
Et stort tillykke skal det også lyde herfra og må i forsat være lige så fokuserede som er i nu!
Hvis jeg skulle komme med en lille kommentar til jeres side er at i godt kunne bruge en sortering på brands/mærker i jeres menu ved siden af mænd/kvinder kategorien. Desuden synes jeg at jeres logo er lidt underspillet i designet, det er trods alt jeres brand. Men det gode i jeres side er så også at den er så simpel men at alligevel får præsenteret produkterne godt!
Mange tak for jeres input. Vi tænker en del over hvem vores målgruppe er og vores kunder skulle gerne kunne identificere sig med dem vi bruger. Derfor er high-fashion modeller måske lige i overkanten også for økonomien.
Kristian vi har ikke opdeling af mærke da 95% af vores butik er no name produkter. Men som tiden går har vi fået flere og flere mærke/brands ind og vors shop er også klar til at varetage denne opdeling. Men så længe vi har den fordeling, syntes vi det tosset at sætte det op i mærker. Og mange tak for rosen, det også noget vi har tænkt rigtig rigtig meget over. Simpel og stilren er vores fokus.
Jeg synes også at det er rart at høre, at det at drive en webshop er hårdt arbejde, og man ikke bare sætter en webshop og dropship aftale op og så læner sig tilbage og tjener grunker.
Det har været spændende at se hvordan I har udviklet jer i shoppen, og for mig endnu mere spændende at se siden jeg har mødt dig her i byen siden du var en bette knægt - min datter gik i klasse med din søster.
Det bliver spændende at følge dig i fremtiden og se hvor langt I kommer - hvilket nok skal blive langt