Nu sælger jeg jo Magento shops og for at gøre min markedsføring endnu skarpere, kunne jeg godt tænke mig at høre fra alle jer der har valgt Magento fra og istedet valgt en anden shop såsom fx osCommerce, Scannet, Dandomain, Virtuemart etc.
I må også meget gerne linke til jeres webshops
|
Hej Rasmus
Jeg er ikke lige en af dem der har fravalgt en Magentoshop, faktisk jer jeg den stolte medejer af www.trendfighter.dk som er bygget på netop denne løsning.Vi er utrolig glade for at have skiftet over til dette system, da det opfylder alle vores behov.
Dog har jeg haft nogle sparingspartnere som jeg har snakket en del om angående Magento. De fleste vælger det fra, da systemet simpelthen er for overvældende med funktioner og utroligt tungt at danse med. Derfor tror jeg det vigtigt, at udbyder man en demo shop, skal man fokusere på at smide det op på nogle gode servere og få optimeret systemet OG gøre opmærksom på dette. Dette har vi selv fået gjort på vores Magento shop og det kører helt fantastisk nu.
Der er også andre der vælger det fra, da det de skal bruge skal være mere simpelt. Sælger man kun 1-5 produkter, finder nogle der lidt vildt at skulle have gang i sådan et kæmpe system der kan håndtere flere tunsinde produkter. Jeg må dog med mine 6 måneders erfaringer med Magento sige, at det er en af de bedste beslutninger vi længe har truffet når det kommer til systemvalg.
Jeg tror også der nogle der fravælger det, da systemet er så nyt. Mange er bange for, at alt nyt er noget faaaarligt noget. Det er heller ikke alle programmører der tør at give sig i kast med systemet, da de først skal bruge en del tid på lige at sætte sig ind i systemet.
Måske jeg skulle skrive en artikel om mine erfaringer med Magento på min blog www.rsconsult.dk