Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er denne her webside lavet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej

Har brug for lidt ekspert hjælp.

Hvordan er denne her webside lavet, jeg syntes virkelig den er god, men kan ikke rigtig finde ud af hvad den er skrevet i, og om den evt er opbygget omkring noget standart shop, eller om den er skrevet helt fra bunden

På forhånd tak

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:06
Jeg kender i hvert fald ikke shopsystemet, men layoutet ser ud til at være lavet i Macromedia Dreamweaver ud fra javascript funktionerne til billedernes navne.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 22:13
Det var netop det jeg heller ikke selv gjorde, altså kendte et shopsystem der kan lave noget der ligner dette, er helt vild med det, og kigger lidt efter et firma der kan lave noget ligende til mig.
Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 07:19
Hej magle

Tror ikke det er bygget op omkring et standart system (bare en fornemmelse), men hvis det skulle være må det være et italiensk firma der har været ind over. Grunden til dette er, at der flere steder i kildekoden står kommentar på italiensk...

Om der findes et standart shoppesystem der minder om siden tør jeg ikke sige, men at bygge en ligende side op fra bunden vil godt kunne lade sig gøre. 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 12:09
kender du evt. til nogle firmaer som kan lave det fra bunden?, jeg syntes mange af dem jeg finder på google, tilbyder opbygget omkring Oscommerce og ligende.
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:35
Hej Magle

Jeg kan klart anbefale www.emaze.dk, der er en fantastisk dygtig programmør, der kan kode det hele fra bunden af.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:42
Dato: 11-08-2006 12:09:27 Forfatter: magle kender du evt. til nogle firmaer som kan lave det fra bunden?, jeg syntes mange af dem jeg finder på google, tilbyder opbygget omkring Oscommerce og ligende.

Du kunne evt. kontakte http://www.weblancers.dk/ og se om ikke det var en opgave for dem. Jeg har ikke selv erfaring med dem, men har hørt rigtig mange positive meldinger omkring dem.

Tilmeldt 14. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:09
Hej

Jeg vil klart anbefale at få et tilbud fra os ;-)

Har sendt dig en PM

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 00:39
Tak for folks svar og anbefalinger ikke mindst af dem selv, jeg tror jeg har fundet ud af det jeg ville lige pt. Tak alle sammen
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)