Hej Har brug for lidt ekspert hjælp. Hvordan er denne her webside lavet, jeg syntes virkelig den er god, men kan ikke rigtig finde ud af hvad den er skrevet i, og om den evt er opbygget omkring noget standart shop, eller om den er skrevet helt fra bunden På forhånd tak
|
Hvordan er denne her webside lavet?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
|
Hej magle Tror ikke det er bygget op omkring et standart system (bare en fornemmelse), men hvis det skulle være må det være et italiensk firma der har været ind over. Grunden til dette er, at der flere steder i kildekoden står kommentar på italiensk... Om der findes et standart shoppesystem der minder om siden tør jeg ikke sige, men at bygge en ligende side op fra bunden vil godt kunne lade sig gøre. |
|
Hej Magle Jeg kan klart anbefale www.emaze.dk, der er en fantastisk dygtig programmør, der kan kode det hele fra bunden af. |
Du kunne evt. kontakte http://www.weblancers.dk/ og se om ikke det var en opgave for dem. Jeg har ikke selv erfaring med dem, men har hørt rigtig mange positive meldinger omkring dem. |
Jeg vil klart anbefale at få et tilbud fra os ;-) Har sendt dig en PM Med venlig hilsen Charly Tyllesen |
|
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)