Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige stempler?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Jeg er netop nu på jagt efter billige stempler. Det ene stempel skal have 6-7 linier, og det andet skal være et betalt stempel - til fakturaer osv...

Er der evt. en som kan lave disse stempler til mig, eller kender i et sted hvor man kan få dem lavet billigt. Har været forbi www.print2people.dk - men syntes ikke det er specielt billigt!

Ser frem til at høre fra jer.

// Jesper Skov

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 18:49
jeg købte også fra print2people, synes også det var dyrt, men det var trods alt det billigste jeg kunne finde
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:14
Jeg bruger trofast disse: http://www.iea.dk/

Det er ikke den mest inspirerende hjemmeside, men jeg har kun oplevet god service og billige priser! Har vist brugt dem nærmest siden jeg startet, og når jeg om kort tid flytter firmaadresse, så bestiller jeg bare nye stempelpuder og bruger de gamle stempler :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:23
Dato: 10-08-2006 19:13:33
Forfatter: Allan ''Avalance''
Jeg bruger trofast disse: http://www.iea.dk/

Det er ikke den mest inspirerende hjemmeside, men jeg har kun oplevet god service og billige priser! Har vist brugt dem nærmest siden jeg startet, og når jeg om kort tid flytter firmaadresse, så bestiller jeg bare nye stempelpuder og bruger de gamle stempler :-)

Okay - der står ikke rigtig priser på hjemmesiden. Har du nogle ca. priser fra dem, som jeg kan gå ud fra?

// Jesper Skov

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 19:29
195 for Alpo 40, med moms og forsendelse, under bestilling.

Super sted Allan, tak, dem vil jeg bruge

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:32
Søg og du skal finde :-)

Indrømmet... man skal lede lidt. Tror det er et gammelt traditionsfyldt firma med masser af store kunder, så det dersens internet er nok ikke så vigtigt. Mest en dille for de unge, hehe. Men intet ondt om firmaet, har aldrig haft problemer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)