Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker der keder sig i dag?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-grafikere.

Jeg sidder og laver en brochure som har deadline i dag. Jeg opdager at jeg mangler et "logo" - eller mere konkret 6 kantede bokstaver og et lille symbol - der gerne skulle tegnes op i et skalerbart medie - fx. som en psd fil.

Normalt ville jeg bede producenten om at sende det til mig, de er lige gået i seng så det kan de ikke nå i dag. Er der nogen herinde, der kan gøre det hurtigt og billigt? 
Lige i dag har jeg stor fokus på pris, for det er en "nice to have" og ikke en "need to have" ting, så hvis det ikke kan lade sig gøre billigt, så går det også helt fint uden. Jeg forestiller mig derfor kun at opgaven vil være interessant, hvis der sidder en grafiker og røv-keder sig og tænker "nå ja - heller en lille sjov opgave end at sidde og spille 7-kabale hele dagen"

Teksten er tegnet op i hånden, og scannes ind til besigtigelse hvis nogen er interesseret.

Jeg har ikke interesse i at vise teksten her på Amino, men den kan selvfølgelig sendes pr email. Kontakt mig gerne på morten (a) aaimport.dk

Hilsen Morten

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 09:15

Ikke for at lyde negativ eller noget, men er det ikke lidt det samme som at spørge en tømrer om han ikke har nogle gamle brædder liggende, med sømhuller i for så kunne han da lige bygge dit hus imens han ryder op 8-), held og lykke, Big Smile

Shape the future, or die trying 8-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:28

Hej Morten

Send det - så vender jeg tilbage med en fast pris.

kjer@kjers.com

mvh Hans

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:30

Hej Morten

Tak kontakt til Jonas fra grafikeren, han er både god, rimelig i pris og hurtig. Han lavede grafikken til www.billigtisverige.dk.

Hans kontaktdata er her:

Jonas Søndergaard-Jepsen: Design & Kode Grafikeren.com og InkBrother.org
Telefon 42486000 | Nyrnberggade 32, 2300 København S

Dbh

Kim Rasmussen

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 10:01

Send en mail med den scannede tegning, samt hvilke formater du ønsker leveret i til mv@mediatown.dk, så vender jeg tilbage med tilbud.

Er der evt. andet, kan du altid slå på tråden på 60862966.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10

Kim:
Han lavede grafikken til www.billigtisverige.dk.

Hvis det er en del af din forretning, så flyt til en lidt dyre udbyder. Den er offline.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 10:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tommy:

Kim:
Han lavede grafikken til www.billigtisverige.dk.

Hvis det er en del af din forretning, så flyt til en lidt dyre udbyder. Den er offline.

Jeg kan godt se den. :) Bare til orrientering.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)