Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgs/bestilings modul til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rask mølle
Tilmeldt 9. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen¨

Jeg har en hjemmeside hvor jeg vil have mulighed for at mine kunder  kan lave en bestiling fra min side, nu bliver de guidet over på en anden,

Det skulle gerne være sådan at jeg også kan lave dankortbetaling...

Er der nogen derved om der er nogle frie programmer til det?

V.h.

Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:32

Hvis du med "frie programmer" mener gratis programmer, så er svaret ja med forbehold. For det er kun gratis, hvis du selv kan rette det til. Der er mange muligheder for at lave noget lignende det du beskriver på de tre linjer (det kan jo være alt fra et rejse-bureau til en 3-siders hjemmeside). Men Drupal, WordPress eller osCommerce er gratis løsninger, som jeg umiddelbart gætter på kan løfte opgaven.

Mvh

Molvins

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:09

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 10:04

Nu siger folk at det er gratis... Det er lige vigtigt at understrege at betalings gateway (som du skal bruge for at modtage dankort betalinger) og aftale med PBS (som du skal bruge for at hæve dankort betalinger) IKKE er gratis. Hvis det er et meget simpelt bestillingssetup du skal have, kan du evt. overveje om det kan betale sig at gå i krig med joomla/virtuemart eller lign. Der er mange gode systemer, men det kræver lidt fodarbejde at blive fortrolig med dem.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 10:38

Hej Jesper,
Pas på ikke at oversimplificere en ”bestillingsside”. Der er mange ting, der skal tages højde for: fragtmetoder, betalingsmetoder, produktvisning, administration af produkter osv.

Et godt råd: lav en lidt mere nuanceret beskrivelse af, hvad du har brug for. Ellers kan du næsten være sikker på, at du ikke får det, du gerne vil have.

Hvis du er god til web, kan du selv "installere" en webshop. Du kan snakke med de flinke aminoer herinde, som er gode til Open Source installationer.

Du kan dog ikke komme uden om følgende udgifter:
Domæne
Webhotel
- Indløsningsaftale hos PBS

Du kan muligvis bruge Paypal i stedet for at få en aftale med PBS, men så kan du ikke tage Dankort.

Hvis du ikke er så god til web kan du overveje at leje en løsning der er køreklar. Jeg kan godt hjælpe hvis det har interesse.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:05

Molvins:
Men Drupal, WordPress eller osCommerce

Og her bliver jeg så også nødt til at nævne Magento Commerce som imho ikke pt slåes andre "gratis programmer" (læs: open source)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)