Hey aminoer. Jeg har rigtig mange projekter, og det gør at jeg altid mangler en til at stå for udvikling samt design af mine sites. Hver gang jeg mangler en så laver jeg et opslag herinde på Amino, men er mildest talt træt af at skulle sidde og kigge kvalifikationer igennem hver eneste gang. Så nu søger jeg en, som jeg ville kunne bruge hver eneste gang, altså til alle mine projekter. Det er klart, at du ikke skal kunne alting, men så i det mindste hjælpe mig med at finde en som er kvalificeret til opgaven. De første opgaver til programmøren vil være:
Det hele betaler jeg selvfølgelig for, men da mange af projekterne er forholdsvis 'hobby projekter' så er det ikke noget jeg betaler de store summer for. Jeg søger derfor en freelancer, og ikke et stort medie bureau med flere ansatte. Det er meget vigtigt for mig, at du er online hver dag, og et kæmpe plus hvis du bruger messenger. Jeg ser frem til at høre fra min nye webmaster! Mvh. Casper. |
Hej Casper
Jeg er lige startet som freelancer, og er derfor ret fleksibel på prisen.
Min computer bruger jeg hverdag, så det med kontakten skulle ikke være noget problem.
Hvis du smider mig en mail på robertrungholm@gmail.com vil jeg vise et par referencer. :-) Eller tilføj mig på MSN, med samme adresse.